عمومی

معرفی برگزیدگان جشنواره فرهنگی فردا/ البرز ۴۷ رتبه کشوری کسب کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: از شهریور 1395 جشنواره فرهنگی هنری فردا در سطح مدارس برگزار می شود و داوران 80 رشته اصلی این جشنواره آثار دانش آموزان اردوگاه شهید باهنر را قضاوت کرده اند. “

وی با بیان اینکه میزان مشارکت دانش آموزان در این دوره بی نظیر است ، افزود: اگرچه امسال نتوانستیم دوره های گروهی برگزار کنیم ، اما بیش از 4 میلیون و 850 هزار نفر در سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت که دعوت از این جشنواره در آذر ماه سال گذشته انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان آثار خود را در چارچوب سیستم هماهنگ سازی مدارس برای شرکت در این جشنواره ثبت کردند.

قاسمی با بیان اینکه این جشنواره یکی از قدیمی ترین رویدادهای فرهنگی و هنری کشور است که پس از انقلاب اسلامی در مدارس برگزار می شود ، گفت: داشتن این جشنواره زمینه ساز شکوفایی استعدادها و ایجاد روحیه امید و نشاط در بین دانش آموزان می شود. و هنرمندان در زمینه های مختلف. “

ثبت نام 135998 شرکت کننده البرزی در جشنواره فردا

وی گفت: فردا جشنواره فرهنگی هنری در غیاب در سطح مدرسه ، منطقه ، منطقه و کشور و در گروه های هنرهای صوتی ، هنرهای نمایشی ، فیلم های کوتاه ، دست ، تجسمی ، رسانه ، فضای مجازی ، ادبیات برگزار می شود. و ادبیات. خلاقیت های تحقیقاتی. “

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: 135 هزار و 998 شرکت کننده از البرز در جشنواره فردا ثبت نام کردند و برای اولین بار شاهد آمار علاقه مندان و حضور مراکز فرهنگی و آموزشی در مسابقات فرهنگی هنری در جشنواره فردا بودیم. . .

وی افزود: “داشتن این جشنواره می تواند نقش مهمی در حفظ هنرهای بومی و محلی و احیای هنرها و صنایع دستی فراموش شده در استان ها داشته باشد.”

قاسمی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 495 اثر در هشت استان و ناحیه آموزش و پرورش استان البرز ثبت شده است و پس از ارزیابی داوران ، 1200 اثر به دبیرخانه مرکز فرمانداری شهید فهمیده کرج ارسال شد.

وی گفت: پس از ارزیابی آثار برتر جشنواره فرهنگی هنری فردا در استانداری البرز ، به دبیرخانه ملی ارائه شد و هیئت داوران ملی صورت گرفت.

فردا البرز موفق به کسب چهل و هفتمین مرکز ملی جشنواره فرهنگی هنری فردا شد

مدیرکل آموزش و پرورش استانداری البرز بیان کرد: 16 رتبه از اول تا سوم و 47 عنوان برگزیده برای دانش آموزان البرز.

وی با اشاره به برجسته ترین چهره های ملی در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا گفت: سید علی رضویان متخصص هنرهای آوازی (تکنوازی تارهای سنتی) ، محمد جواد سارا نژاد متخصص هنرهای آوازی (تکنوازی سنتی) در کشور و آریانا است. رضایی ووکاله متخصص هنر (نوازندگی کلاسیک) ، تکنوازی ، پیانو) و هنرهای آکوستیک آذرین بصیرتی (انفرادی) Classic_Guitar) رتبه اول را در کشور کسب کرد.

قاسمی گفت پارسا فاتح هپور در زمینه آکوستیک فعالیت می کند sunny_sattarوی در سطح دولت دوم شد ، اظهار داشت: امیرعلی اکباتان ، متخصص هنرهای آوازی (تک سنتی) ، سوم در سطح کشور ، امیر حسین دهقانی ، متخصص پانتومیم ، اولین نفر در کشور ، سما دینوری ، متخصص در هنرهای نمایشی ، الراوی و الزهرا سادات موسوی رتبه دوم را در زمینه هنرهای نمایشی در زمینه انیمیشن کسب کرد.

بیانش کن می خواهم النعیمی در زمینه هنرهای تجسمی و تخصصی در زمینه نقاشی رنگ روغن در کشور رتبه اول را دارد و گفت: تینا غلامی در رشته هنرهای تجسمی و تخصص نقاشی روغنی تخصص دارد. مونتاژ عکسفاطمه رباط بخش ایمداد و آنیتا محمدی ، رشته هنرهای تجسمی ، در رشته هنرهای تجسمی با رشته نقاشی دیجیتال مقام دوم را در سطح ایالت ها کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: نرگس عسگری ، متخصص صنایع دستی و هنرهای تجسمی ، متخصص عروسک گردانی ، رتبه اول را در سطح ایالت کسب کرد ، ملیکا شعبانی ، متخصص در هنرهای نمایشی. فهمیدن بالاتر کمدی مقام سوم را در سطح ایالتی و خانم حنانه بابایی مقام دوم را در رشته هنرهای تجسمی در رشته نقاشی ایران به دست آورد.

دکمه بازگشت به بالا