عمومی

ارسال ۱۶۲ اثر به هشتمین جشنواره ابوذر گلستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدمهدی تجارتی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در گلستان اظهار داشت: سال گذشته اصحاب رسانه 960 اثر به جشنواره ارسال کردند که از این تعداد 800 اثر پذیرفته شد.

رئیس بسیج رسانه گلستان افزود: امسال تاکنون 68 اثر در حوزه نویسندگی و 94 اثر در حوزه چند رسانه ای در قالب انیمیشن، تصویری و کلیپ به جشنواره ارائه شده است.

تجری گفت: اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر در هفته دوم آذرماه برگزار می شود و علاقه مندان تا 20 آذر آثار خود را در موضوعات جشنواره که قبلا اعلام شده بود ارائه می کنند.

و ادامه داد: با توجه به اینکه استان گلستان در حوزه تقریب دینی استان مرکزی است و امسال میزبان اولین جشنواره ملی تقریب دینی است، در جشنواره ابوذر نگاه ویژه ای به آثار ارائه شده در این جشنواره خواهد شد. حوزه تقریب دینی تقریب دینی

رئیس بسیج رسانه گلستان گفت: با هدف ارج نهادن به زحمات اصحاب رسانه تلاش خواهیم کرد از ارسال کنندگان آثار در این جشنواره در کنار نفرات برتر تقدیر کنیم.

تجری با بیان اینکه داوری جشنواره با همکاری ارشاد گلستان و به صورت ملی انجام می شود، گفت: موضوعات انتخاب شده برای جشنواره ابوذر در همه استان های کشور یکسان است و تلاش شده است. انتخاب موضوعات به گونه ای که رسانه های فعال در زمینه های تخصصی بتوانند در آن مشارکت داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا