عمومی

تجهیز بیش از دو هزار نانوایی گلستان به دستگاه کارتخوان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید محمد دهنوی امروز شنبه در شورای اداری استان گفت: در سفر به تاتارستان اقدامات موثری برای روابط دو طرف انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: مهمترین صنایع این استان مربوط به هواپیماسازی، تولید قطعات یدکی، شرکت های خودروسازی و مجموعه ادوات کشاورزی است و پیشنهاد همکاری با گلستان را دادند.

وی افزود: بخشی از تعامل ما در توسعه صنعت و کشاورزی است.

دهنویی گفت: در روزهای آینده تیمی از کارشناسان تاتارستان برای بررسی موضوعات مطرح شده در نشست استاندار گلستان و رئیس این استان به گلستان خواهند رفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: اگر در این مدت و پس از بررسی ها به محورها و توافقات خوبی با یکدیگر برسیم، تفاهم نامه مشترکی بین گلستان و تاتارستان منعقد خواهد شد.

دهنوی افزود: توسعه ارتباطات در حوزه کشاورزی از جمله فروش محصولات، بذر و سموم و همچنین توسعه تجارت تجاری از طریق مسیر دریایی ایران از جمله موارد مطرح شده در دیدار دکتر زنگنه با رئیس جمهور بود. جمهوری تاتارستان

وی همچنین گفت: از دیگر محورهای توافق دو طرف می توان به تعاملات فرهنگی اشاره کرد که با توجه به مسلمان بودن بیش از 70 درصد جمعیت تاتارستان و قرابت فرهنگی با ایران، این موضوع ظرفیت مناسبی برای گردشگری است. و تعاملات فرهنگی

در ادامه این نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان درباره اقدامات انجام شده در راستای طرح تعمیم حمایت ها گفت: یکی از مهمترین اقدامات ما در این حوزه که کمک زیادی به ساماندهی این وضعیت کرد، ایجاد سازمان حمایتی است. اردوگاه شهید امانی.

دهنوی با بیان اینکه میزان کالاهای وارد شده به بازار پنج برابر است، ادامه داد: با تمهیداتی که انجام شد و عرضه کالاهای اساسی به استثنای روز اول تعمیم حمایت ها، مواجه نشدیم. هرگونه مشکل یا کمبود در بازار

وی افزود: با اصلاحات اعمال شده در قانون مجازات و اختیارات خوبی که در این زمینه به مسئولان اعطا شد، افزایش جریمه ها میزان جرم و جنایت در بازار را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در خصوص راه اندازی شبکه فروش نان در استان گفت: تاکنون بیش از 2 هزار و 230 دستگاه کارتخوان در نانوایی های استان نصب شده است و کمتر از 300 نانوایی به صورت سنتی به فروش می پردازند. . طبق پیش بینی های انجام شده تا پایان مردادماه این عدد به صفر خواهد رسید.

دهنوی در پایان از استفاده از سامانه نظارتی برای کنترل بازار خبر داد و گفت: یکی از مواردی که به زودی در کارگروه آرد و نان تصویب می شود، تقسیم سهمیه آرد است.

دکمه بازگشت به بالا