اقتصادی

پرداخت طلب گندمکاران گلستانی تا پایان هفته/ طلب کلزاکاران هم پرداخت می شود

دیباروز/ گلستان پس از دکتر رضا آریان پور، مطالبات گندم کاران گلستانی تا پایان هفته پرداخت می شود.

رضا آریان پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران، با اشاره به اینکه استان گلستان یکی از استان های پیشرو در تولید محصولات استراتژیک در کشور است، اظهار کرد: نقش استان گلستان و کشاورزان پرتلاش ما در غذای کشور. امنیت از آنها پنهان نمی کند. هر کسی و همه مسئولان باید در نظر بگیرند که چه چیزی برای این نقش مناسب است.

وی گفت: متأسفانه تأخیر در پرداخت حقوق کشاورزان گلستانی که گندم و کلزا را به مراکز تجاری تحویل می دادند، آنها را در شرایط سخت اقتصادی قرار داده است.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه نمایندگان مجلس برای تسریع در پرداخت پول کشاورزان تلاش خوبی کردند، خاطرنشان کرد: منشی شورای ولایتی برگزار شد.

وی به آریان پور از موافقت و تعهد وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه برای پرداخت 70 درصد از مطالبات گندمکاران گلستانی تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: این پرداخت بدون اولویت و تعویق برای همه انجام می شود. طلبکاران

وی با اشاره به اینکه مابقی مطالبات گندمکاران گلستانی طبق توافق صورت گرفته در این جلسه تا دو هفته آینده پرداخت خواهد شد، افزود: کشاورزان نگران مطالبات خود نباشند زیرا دولت به اهمیت این موضوع پی برده است. پرداخت به موقع این مطالبات». خواسته ها.”

نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیشیش و مراوی تپه برخی از کشاورزان گلستانی که اقدام به کاشت کلزا و تحویل آن به مراکز بخش خصوصی کردند هنوز پول خود را دریافت نکرده اند و گفت: تسهیلات سرمایه در گردش به بخش خصوصی اعمال شود. مراکز خرید کلزا تا نیاز کلزاکاران تامین شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا