عمومی

گردآوری ۱۰۰۰ نسخه خطی و ۵ کتاب چاپ سنگی در مازندران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آمین رشد در مرز با یمن, با ده هفته ملی مواد که ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت به نام با تاکید بر ضرورت آشنایی با آرشیو ملی گفت: همه ادارات و غیره. قابل اعتماد است. مکاتبات و غیره. نامه, فیلم و … است که در آب تولید دستگاه و یا به آن منتقل شده است به عنوان یک سند ملی در نظر گرفته شده این اسناد برای ذخیره سازی بر روی دستگاه مورد ارزش و بایگانی تاریخ, سوال این است که شورای ملی از اسناد و مدارک و همچنین به عنوان مرجع در این زمینه تصمیم دوربین فعالیت.

گفت که هیئت مدیره اسناد کشور از جمله هفت نفر در وزارت خانه علوم و دادستان کل کشور. دادگاه حسابرسی, معاون رئیس جمهور در امور اشتغال و دو نفر به خوبی versed در تمدن ایران است اضافه شده به شورا از نظر محتوای سند تشخیص آن سند سازی ارزش رو به جلو و یا بیشتر واسنادی که ارزش انتقال ندارد. مناسب اما سند ارزش سازی هستند به مرکز سند انتقال خواهد بود.

مدیر مرکز استاد و کتابخانه ملی در تهران با عنوان بایگانیها در دستگاه سه فاز جاری و نیمه جاری و راکد است ” گفت: نظارت از بایگانی راکد تجهیزات و غیره. کتابخانه ملی ایران و تمام تجهیزات لازم است مرکز مواد در جریان اسناد و فایل های ذخیره شده راکد محل.

هزار متر مربع از فضای بایگانی, دفتر, شکستن

او ادامه می دهد: بایگانی اسناد و مدارک و غیره. تا کنون هزاران متر مربع فضای ذخیره سازی تجهیزات و ما بالای ۱۰ هزار جعبه از اسناد و مدارک سازمان تبدیل مرکز که ۱۳ هزار ثبت فروشگاه در حال حاضر.

در حال رشد کردن در مورد یک بیشتر نسخه خطی موجود در مرکز اسناد مازندران با اشاره به این که از اواخر دوره قاجار به بعد اسناد و مدارک وزارت امور خارجه ما در. گفت: در سال گذشته در این رابطه ایجاد شده توسط محققان و با همکاری مردم است. ابتدا هزاران نفر از نسخه های خطی به مرکز و سال نسخه از نسخ خطی و سنگی هدیه در استان هدیه است.

ایران, مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران در, در مورد, پیر بیشتر این اسناد در مرکز اسناد مازندران, پیر گفت: بیشتر سندی که اهدا شد برای نوسازی مدت در روز و می توانید آن را مبایعه نامه و خرید و فروش دارایی است که این سند ارزش خود را به دولت از دست داد اما در ارزش تاریخی وجود دارد.

به زودی مجوز فیپا در مازندران است / مشکل نیست

او اشاره کرد که به زودی مجوز فیپا ، موارد قبل از این کتاب منتشر شد به این استان توجه داشته باشید: با ارائه این مجوز دیگر نیازی نیست که ناشر به مجوز فیپا به مرکز اسناد ملی در تهران برای دیدن آنها نیاز به همه چیز مرتبط با آن در استان انجام خواهد شد.

مطرح کمبود فضای مناسب برای بایگانی و سند سازی از جمله نگرانی در این استان صحبت کرد و گفت: در حال حاضر به دلیل کمبود فضا را متناسب با حجم و آرشیو و سابقه در تهران نگهداری می شود و در سه هزار, کارت, مدارک, انتقال نیز در دستگاه های دیگر وجود دارد که امیدواریم با حمایت دولت به ویژه فرماندار میل به کامل است.

ایران, مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران همچنین از مرکز خواسته اسناد موجود در تعمیر و نگهداری به این مرکز ارائه و ادامه داد: این مواد در دسترس هستند در این بعد از زمان سپری شده ، را اما باارائه آن را به مرکز سند در طول عمر و حفظ آن کمک است.

بزرگ کردن یادآوری: همچنین اسناد به نام فرد اهدا کنندگان در مرکز این اسناد ثبت خواهد شد و این کار حفظ شده در تاریخ گردن تحت تاثیر قرار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا