عمومی

تمدید استقرار ۶۹ واحد فناور در مراکز رشد پارک علم و فناوری لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فرهاد نامداری شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ارزیابی نتایج ارزیابی عملکرد سالانه واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد پارک علم و فناوری لرستان، جلسات شورای فناوری در خرم آباد بروگر، دورود، الیگودرس و دلفان تشکیل شد.

وی گفت: ارزیابی واحدهای فناور برای دوره رشد بر اساس 6 شاخص اصلی رشد سازمانی و اداری، علمی و فناوری، مالی و اقتصادی، بازاریابی، تعامل و هم افزایی و نکات ویژه که شامل عواملی مانند امتیاز دانش بنیان، قراردادهای پژوهشی است. ، سرمایه، پایتخت. جذابیت و… انجام شد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان تصریح کرد: طی قرارداد همکاری، فرآیند ارزیابی عملکرد واحدهای فناور در پارک علم و فناوری لرستان و مراکز رشد وابسته به آن برون سپاری شده است، این شرکت اقدام به طراحی سایت کاریابی و تکنسین های استان و اسناد پیشرفت کار خود را در بازه زمانی مشخص در این سایت آپلود می کنند.

نامداری ادامه داد: سپس طی بازدیدهای حضوری و بر اساس اختیارات خود واحدهای فناور، نتایج ارزیابی به واحدهای فنی ابلاغ شد و تکنسینانی که نسبت به امتیاز ارزیابی عملکرد خود اعتراض دارند، مستندات تکمیلی را ارائه خواهند کرد. اضافه. نتایج نهایی ارزیابی عملکرد واحدهای فناور به همراه مدارک مربوطه جهت برنامه ریزی در شوراهای فناوری به پارک علم و فناوری و مراکز رشد اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا جلسات شوراهای فناور مراکز رشد پارک علم و فناوری لرستان با حضور اعضای شورا برگزار شد و در این جلسات در مجموع عملکرد 92 واحد فنی بررسی شد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان یادآور شد: با توجه به پایان دوره استقرار در یک مرکز با رشد و عملکرد قابل قبول، 10 واحد به دلیل عدم همکاری با مرکز و عملکرد غیرقابل قبول، موفق به خروج شدند و 13 واحد فناور با موفقیت خارج شدند. تاسیس 69 واحد فناور در حال رشد بودند و پیشرفت قابل قبولی در این زمینه داشتند که مرحله به مدت یک سال تمدید شد.

دکمه بازگشت به بالا