عمومی

محصولات ۲۰ واحد فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه صادر می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سیامک آزادی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به فعالیت های پارک علم و فناوری کرمانشاه از سال 1384 تا کنون اظهار داشت: پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی با هدف تامین زیرساخت های لازم تاسیس شد. برای توسعه فناوری و نوآوری ، و در واقع مسئول توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری استان در طول سالها بود.

با اشاره به پشتیبانی مجتمع علم و فناوری کرمانشاه از 650 واحد تکنیک وی طی سالهای گذشته افزود: بیش از 70 درصد این واحد موفق به راه اندازی کسب و کار شدند و در حال حاضر 265 واحد تکنیک آنها در سطوح مختلف تحت حمایت این گروه فعالیت می کنند.

رئیس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه اظهار داشت که این برنامه ریز کردن اقدامات خوبی برای حمایت از فناوری و شرکت های نوآور در زمینه توسعه بازار به ویژه در زمینه صادرات انجام شده است ، وی گفت: محصولات بیش از 20 واحد تکنیک این پارک به کشورهای دیگر از جمله ترکیه و کشورهای اروپایی صادر می شود.

آزادی تأکید کرد: پارک علم و فناوری کرمانشاه مصمم است در خصوص توسعه محصولات صادراتی به صورت منظم بحث و تبادل نظر کند تکنیک دنبال دانش در خارج از کشور باشید.

به گفته وی ، کرمانشاه طی سال های گذشته مسئول صادرات محصولات بوده است تکنیک و پایگاه دانش کشور برای عراق بود که به دلیل مشکلات داخلی عراق در مقطعی متوقف شد ، اما تا پایان امسال ساختارهای لازم برای احیای موضوع صادرات این محصولات فراهم می شود.

آزادی تصریح کرد: اولویت در بحث صادرات محصولات دانش است تکنیکو محصولات کرمانشاه و سپس در مرحله بعد محصولات استانهای دیگر به عراق.

توسعه ساختار از نظر تکنولوژیکی در کرمانشاه با مشارکت بخش خصوصی

وی با اشاره به برنامه های اصلی حوزه علم و فناوری کرمانشاه طی سال جاری گفت: توسعه ساختار از نظر تکنولوژیکی با مشارکت بخش خصوصی و با هدف حمایت از استارتاپ ها در مناطق اولویت دار این استان ، یکی از شاخص ها استخوان این پارک را برنامه ریزی کنید.

آزادی تأکید کرد که برای دستیابی به نتایج مطلوب ، نمی توانید مروری بر حوزه فناوری داشته باشید: و بر این اساس ، با مشارکت بخش خصوصی ، ساختارها از نظر تکنولوژیکی آه تو به عنوان بازوی قدرتمند پارک علم و فناوری کرمانشاه برای کمک به توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری ایجاد شد.

وی افزود: در حال حاضر هفت ساختمان وجود دارد از نظر تکنولوژیکی در زمینه های مختلف مانند کشاورزی هوشمند ، گیاهان دارویی ، دانشجویی و … فعالیت می کند تا استارتاپ ها را جذب کرده و به بازار آنها در پارک علم و فناوری کرمانشاه کمک کند و پیش بینی می شود در نیمه اول سال آینده به 15 ساختمان افزایش یابد.

سازه های از نظر تکنولوژیکی جذب سرمایه و حمایت ملی می کند

رئیس مجتمع علم و فناوری کرمانشاه برای مزایای سازه ها از نظر تکنولوژیکی وی خاطرنشان کرد که علاوه بر مدل درآمدی و اقتصادی هر یک از این ساختارها ، بین آنها همبستگی وجود دارد سمت با این سازه ها ، پارک منجر به ورود تخصصی به مناطق اولویت دار این استان و نقش م inثر در جذب سرمایه و جلب و جلب حمایت نهادهای ملی می شود.

آزادی تاکید کرد: باید به سمت ساختارهای زیر هر یک از مراکز رشد در پارک علم و فناوری کرمانشاه حرکت کنیم از نظر تکنولوژیکی این امر به گونه ای ایجاد شده است که بتوانیم دیدی حرفه ای ، حرفه ای و جامع از تکامل فناوری داشته باشیم.

وی با اشاره به افتتاح برج فناوری کرمانشاه در سال جاری گفت: این برج دارای زیر بنای 20 هزار متر مربع است و می تواند حداقل 110 واحد را در خود جای دهد. تکنیک تلاش شده است تا همه بازیگران فناوری و نوآوری زیست محیطی برای نگهداری در این برج ایجاد شوند.

هدف از اجرای طرح توانمندسازی صدف آتش بازی فارغ التحصیل مریدان آکادمی است

آزادی اجرای پروژه صدف به منظور توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان مریدان وی گفت: “هدف این پروژه طراحی مسیر شغلی آینده دانشجویان و فارغ التحصیلان است.” مریدان دانشگاه و کمک به آنها برای ایفای نقش در فناوری و نوآوری های زیست محیطی این استان ریز کردن او بود.

وی یکی از چالش های این استان را نداشتن دانش تجاری عنوان کرد از نظر تکنولوژیکی ابتکاری در بین فارغ التحصیلان مریدان وی افزود: این دانشگاه: پارک علم و فناوری کرمانشاه ، در قالب یک مدل مدولار ، با اجرای پروژه صدف ، که سومین دوره این پروژه در پاییز امسال برگزار می شود ، به این افراد قدرت داد.

وی افزود: پروژه صدف در چهار فاز اجرا می شود ، در فازهای اول و دوم ، کارگاه های عمومی و مهارت های تخصصی برگزار می شود و در فاز سوم ، شرکت کنندگان با فناوری و نوآوری محیطی برای سازه های فناوری آشنا می شوند.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به ویژگی های بارز پروژه صدف ، افزود: شرکت کنندگان با ایده می توانند ایده های خود را به مرحله اجرا گذاشته و تجاری سازی کنند یا در قالب یک فرد توانمند و علاقه مند برای جذب دیگران. شروع کردن ها او هست.

وی با بیان اینکه ظرفیت شرکت در این دوره 100 نفر است ، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای ثبت نام در پروژه صدف می توانند تا 31 شهریور به آدرس www.kti.ir مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا