ورزشی

سلطانی‌فر: ریال و دلاری از اعتبار و ارز دولتی به سرخابی‌ها ندادیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مسعود سلطانیور با یادآوری اینکه اولین جلسه بررسی وضعیت باشگاه های نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال در تاریخ 7 آوریل برگزار شد ، وی گفت: طی ماه های گذشته و به صورت هفتگی جلسات منظمی در این منطقه با حضور نمایندگان سازمان برگزار می شد. در مجموع تاکنون بین 20 تا 22 جلسه در این زمینه برگزار کرده ایم.

وی با تأکید بر اینکه طی این جلسات وضعیت سرخابی ها ، گزارش مالی آنها و نیازهای حمل و نقل آنها بررسی شد ، ادامه داد: در همین راستا اسناد دو گروه شهدای گمنام و دروچی ور که به دو باشگاه داده شده بود تملک و تملک شد. دو باشگاه برای این دو گروه مشخص شده است.

وزیر ورزش با تأیید اینکه مدیریت پرسپولیس و استقلال در سالهای اخیر بدون کمک دولت صورت گرفته است ، تصریح کرد: هیچ یک ریال اعتبار دولتی یا یک دلار ارز دولتی به دو باشگاه اعطا نشده است. هیچ رئال برای حقوق تلویزیون وجود ندارد ، در حالی که هیچ واقعیتی برای FIFA و AFC وجود ندارد. تحت این شرایط ، مدیریت سرخابی ها پیگیری شد ، بدهی های کلان 1.5 میلیون یورویی در مورد برانکو بازپرداخت شد و در مورد تیم استقلال ، بدهی های شفر نیز بازپرداخت شد.

سلطانیور با تایید اینکه شرایط امروز پرسپولیس و استقلال خوب است ، گفت: “همه اسناد و مدارک برای ورود دو باشگاه به بازار سرمایه آماده است.”

دکمه بازگشت به بالا