ورزشی

بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود/ یک ورزشگاه سرمایه جدید باشگاه شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، احمد سعادتمند از اقدامات انجام شده در باشگاه Istiklal روز شنبه شب ، از 6 مه تا 7 ژوئن خبر داد و تأیید کرد که هیچ بازیکنی برای فصل آینده از ایستیکلال جدا نمی شود و دارایی تیم با قیمت پایین فروخته نمی شود. در زیر جزئیات مدیرعامل باشگاه Istiklal Club آورده شده است.

فعالیت در رشته هایی که مربوط به فوتبال نیستند
در این مدت تلاش کردیم تیم بزرگ استقلال را به یک باشگاه هدایت کنیم. در این راستا ، به خوبی برنامه ریزی شده و قصد داریم در زمین های غیر فوتبالی نیز کار کنیم. علاوه بر این ، هدف ما پیگیری ورزش بانوان و همچنین ورزش مردان است. اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است و به زودی به شما اطلاع خواهیم داد.

افتخار هواداران استقلال و جانبازان
از طریق معاون وزیر اقتصاد قصد داریم تعدادی از هواداران ویژه خود را که سالها در این باشگاه بوده اند دعوت کنیم و هر هفته اتفاقی برای آنها رخ دهد. بخش دوم به تکریم جانبازان اختصاص دارد. ما این هفته را شروع کردیم و از دوشنبه شروع خواهیم کرد تا به اولین عزیز خدمت کنیم تا ببینیم وی در این باشگاه چقدر کار کرده است. ما وظیفه داریم به سراغ جانبازان شما برویم. ما باید به این جانبازان احترام بگذاریم و در بازی ها و مسافرت ها برای آن عزیزان خدمت خواهیم کرد.

خبر خوب برای طرفداران
خوشبختانه به لطف تلاش و پشتیبانی بخش حقوقی باشگاه از وزارت ورزش و اداره کل ورزش استان تهران ، استادیوم باکیفیت را به مراحل پایانی آن برده ایم و آماده هستیم تا رکورد تغییر را امضا کنیم. استادیوم ارزشمند رئال به پایتخت این باشگاه اضافه خواهد شد که می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ برای باشگاه Istiklal باشد. هفته آینده خبرهای بهتری در مورد اردوگاه ناصر هگازی خواهیم داشت.

ما هیچ بازیکنی را ارزان نمی فروشیم
ما تمام تلاش خود را برای حفظ دارایی های باشگاه استقلال انجام خواهیم داد. برای فصل بعد با کادر حرفه ای خود بازیکنان و دارایی های اصلی تیم را حفظ خواهیم کرد. ما قصد نداریم هیچ بازیکنی را بفروشیم و به دلیل مشکلات مالی ، دارایی های این باشگاه را ارزان نمی فروشیم و از تمام دارایی های باشگاه حمایت خواهیم کرد.

ما در زمین تمرین مشکلی نخواهیم داشت
اکنون دو زمین چمن داریم که می توانند به صورت استاندارد تمرین شوند. یک ورزشگاه رایگان هم برای بازیکنان استقلال فراهم کردیم. نیازی نیست که اکنون نگران بخش پشتیبانی باشید. این روند تا ژوئیه 1400 ادامه خواهد داشت. تلاش ما این است که بتوانیم این زیرساخت ها را در ورزشگاه های مربوط به استقلال خود انجام دهیم. هدف ما این است که مطمئن شویم که دیگر سال آینده زمین ، سالن ورزشی یا استخر نداریم و همه اینها مستقل از خودمان است.

تمبر بزرگداشت برای استقلال ها
بعد از جلسات خود با نمایندگان وزارت ارتباطات ، سعی می کنیم تمبرهای ویژه برای ورزشکاران و رزمندگان در این باشگاه داشته باشیم. این تمبر محصول یک گروه سوغات برای هواداران استقلال در سراسر کشور خواهد بود. این هفته تفاهم نامه امضا می شود.

تشکیل شورا در این هفته تکمیل خواهد شد
این هفته اتفاقات خوبی در هیئت مدیره رخ خواهد داد و ما با حضور اقتصاددانانی که می توانند به باشگاه کمک کنند ، تیم را کامل می کنیم.

داستان پیشرفته Advani
ما سعی کردیم با شکست یک عضو بدهی های باشگاه به بدوانی را پرداخت کنیم. ما حساب بانکی او را پیگیری کردیم و از طریق فدراسیون فوتبال مکاتبات لازم انجام شد و صد هزار دلار درآمد بازیکنان در جام جهانی برای این منظور اختصاص یافت. ما و فیفا به فیفا تأیید کردیم که این پرداخت صورت می گیرد ، اما این تأیید توسط Badwani انجام نشده است. امیدواریم این موضوع را تأیید کنیم تا بتوانیم از بدهی این بازیکن خارج شویم.

نمایش فیلم آنلاین برای طرفداران
این هفته ، فیلم آبی “آسمان” را به صورت آنلاین در اختیار طرفداران قرار خواهیم داد. بیش از 80٪ طرفداران این مستند هرگز آن را ندیده اند. در طی مذاکرات ما ، این فیلم بصورت آنلاین و برای همه طرفداران پخش می شود. در این روش به استفاده از باشگاه استقلال توجه خواهد شد.

آکادمی استقلال به هیئت امنایی تبدیل می شود
برای آکادمی متشکل از هفت جانباز هیئت امنایی تشکیل خواهیم داد. در جلسه ما قوانین و مقررات مشخص شده و وظایف دانشگاهی تشریح و گواهینامه های لازم به بازیکنان اعطا می شود. ما چارچوب فوتبال و مدارس استقلال را می بندیم. این اتفاق در شرق ، غرب ، شمال و جنوب کشور رخ خواهد داد و ما از جانبازان باشگاه استقلال در این مناطق استفاده خواهیم کرد. امیدواریم محیطی ایمن ایجاد کنیم تا خانواده ها بتوانند فرزندان خود را به راحتی به ما بسپارند.

ما با کسی ازدواج نکردیم
همانطور که قبلاً گفتیم ، ما با کسی که پیشاپیش در مورد اینکه مسئولیت چه کسی باشد ، هماهنگی نکردیم. اگر با هر شخصی عزیز همکاری کنیم ، فعالیت او را برای چند ماه بررسی خواهیم کرد و اگر او مؤثر باشد ، با او ادامه خواهیم داد. ما در مورد این مشکل با کارگزار نیز گفتگو کردیم و پس از مذاکره با چندین کارگزار ، سرانجام قراردادی را امضا کردیم. ما با کسی قرارداد برادری نکشیده ایم و با هر کسی که فعال باشد همکاری خواهیم کرد.

اگر مشکل برطرف نشود ، توضیح خواهیم داد
مذاکراتی با کارگزار قبلی انجام شده است و مشکل ما در مورد این کارگزار ظرف چند روز آینده برطرف می شود. ما امیدواریم که این مسئله برطرف شود ، در غیر این صورت باید توضیحاتی ارائه دهیم.

کارهایی که انجام شده وظیفه هر باشگاه است و امیدوارم بتوانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. باشگاه حرفه ای شرایطی را دارد که باید برآورده شود. هواداران باید احساس راحتی کنند. ما قول داده ایم که با هواداران صادق باشیم چون در کنار این عقیده ایستاده ایم.

ما مدعی قهرمانی هستیم
از نظر فنی باید بگویم که ما مدعی قهرمانی هستیم و از چیزی کمتر رضایت نداریم. در تمرین می بینم که تمرین بازیکنان و کادر فنی چقدر خوب و با انگیزه است. امیدوارم که این اتفاق برای باشگاه Istiklal نیز بیفتد.

دکمه بازگشت به بالا