ورزشی

نباید می باختیم/مذاکره با استقلال یکطرفه و به ضرر فولاد بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی امروز به گونه ای بود که از قبل می دانستیم پرسپولیس منتظر اشتباه ما خواهد بود. به نظر می رسد می توانستیم در نیمه اول برنده شویم.

سرمربی خوزستانی افزود: می دانستیم اگر اشتباه کنیم مجازات می شویم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و با ذهنی پیروز به میدان رفتیم، اما از موقعیت هایمان خوب استفاده نکردیم و این به قیمت تمام شد.

نکونام گفت: در ابتدای نیمه دوم به بازیکنانم گفتم پرسپولیس فقط در صورت اشتباه می تواند گل بزند. وقتی بازیکنان ما با هم درگیر شدند و لب بازیکنمان پاره شد همین اتفاق افتاد. انتظار اینکه تیم مقابل در آن لحظه منصفانه بازی کند ممکن است غیرمنطقی باشد. اما به بازیکنانم هشدار داده بودم که در بازی فجر هم همین اتفاق افتاد که بازیکن حریف روی زمین افتاد و حمله کرد و نمی دانستیم چه کنیم. من خودم قبول دارم که بازی ادامه پیدا کند. یک خطای ساده را ثبت کردیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان دو تیم افزود: پرسپولیس پس از گلی که به ثمر رساندیم تغییر سیستم داد و با پنج مدافع بازی کرد که توانستند از فرصت استفاده کنند و شرایط را برای ما رقم بزنند. با این حال فکر می کنم اگر پاتوسی دقت بیشتری می کرد، می توانست ضربه آخر را بهتر بزند و ما گل تساوی را بزنیم. در مجموع از آنجایی که ما را نمی توان با پرسپولیس مقایسه کرد، خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم.

نکونام گفت: ناراحتم چون دو بازی آزاد را از دست دادیم در حالی که حق ما در هر دو بازی یک امتیاز بود، به بازیکنان خسته نباشید می گویم و امیدوارم در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان بهتر عمل کنیم. خواهد داشت.”

سرمربی فولاد پاسخ داد که چند هفته بعد از شروع لیگ برتر به جای عبدالله فیسه آمده است. گفت: آیا از عملکرد او راضی هستیم؟ وی افزود: با کمبودهایی که داشتیم به عملکرد و هدفی که در نظر داشتم رسیدیم. امروز با حمید بوحمدان و محمد آبیشک در شرایط مصدومیتی بازی کردیم که آنها نباید بازی می کردند و وحید حیدریه هم همینطور بود و من مجبور شدم مدافع میانی را در پست دفاع چپ قرار دهم. هیچ بازیکنی به ما ضربه نمی زند. در نیم فصل دوم به بازیکنی نیاز داریم که شرایط بهتری ایجاد کند. در نیم فصل اول نتایج و امتیازاتی را که می خواستیم گرفتیم و باید تیم را تقویت کنیم.

نکونام درباره مذاکره با باشگاه استقلال برای انتقال این بازیکن گفت: نمی خواهم موضوع را باز کنم اما مذاکرات یک طرفه ای بود که به باشگاه فولاد آسیب زد که من موافق نبودم و موضوع برای ما تمام شده است. “

دکمه بازگشت به بالا