عمومی

تاریخچه دیدارهای استقلال و نفت مسجد سلیمان/ یک طلسم نفت پابرجاست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم های استقلال و مسجد سلیمان نفت در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس جمعه 2 فوریه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم می روند و این دیدار در موقعیتی برگزار می شود که پوشش مسجد سلیمان با 22 امتیاز در راس جدول قرار دارد و با 16 امتیاز در رده ششم انکار می کند.

این بازی برای هر دو تیم مهم است زیرا آبی است پوشش در صورت پیروزی ، برتری خود را برای هفته سیزدهم حفظ می کنند و در صورت پیروزی ، تیم نفت مسجد سلیمان این شانس را دارد که به رده چهارم جدول صعود کند.

شاگردان مجتبی حسینی که در نیمه اول برنامه قرار دارند ، بیش از آنچه انتظار می رفت دست یافتند. آنها در این فصل هم در داخل و خارج از خانه نتایج خوبی کسب کرده اند که مهمترین آنها پیروزی 3-1 مقابل سپاهان در مسجد سلیمان است.

این هفتمین تقابل دو تیم در تاریخ رقابت های لیگ برتر است و در 6 مسابقه اخیر استقلال 5 بار پیروز شد و به محض اینکه بازی آنها با تساوی به پایان رسید. آبی ها آنها هنوز سابقه شکست مقابل سلیمان نفت مسجد را نداشته اند و باید در این مسابقه سخت پیروز شوند تا برتری خود را در این مسابقه حفظ کنند.

در مسابقات قبلی استقلال 9 گل به ثمر رسانده و 3 بار دروازه خود را باز کرده است. تنها تساوی بین دو تیم در مسجد سلیمان انجام شد که به صورت انفرادی بود.

مهدی رهبر مهاجم جوان استقلال این روزها بیشترین امید را دارد آبی ها برای گلزنی در هر تیم در پاها جستجو کردن او با به ثمر رساندن 3 گل به مسجد سلیمان نفت ، بهترین گلزن مسابقات دو جانبه است.

جز رهبر استقلال با 3 گل بهترین گلزن مسجد زیت سلیمان ، اللیار است ماهیچیمحمد قاضی ، سجاد شهبازاده ، علی کریمی ، ارسلان مطهری و رضا عنایتی دیگر گلزنان استقلال برای مسجد نفت سلیمان هستند ، همه آنها یک بار آنها درهای این تیم را باز کرده اند.

مسجد جامع نفت سلیمان نیز در مجموع سه گل به ال استقلال زد که توسط حکیم نصاری ، آرمان قاسیمی و حمید نورمحمدی به ثمر رسید.

در تاریخ بازی های دو تیم ، هیچ بازیکن خارجی قادر به گلزنی نبود و فقط یک گل از روی ضربه پنالتی به ثمر رسید و او نیز شرکت کردن روغن مسجد سلیمان تیم.

تمام جلسات قبلی دو شرکت استقلال و مسجد جامع سلیمان.

بازی میزبان بازدید کننده تاریخ برای دو سال
اولین استقلال (مجرد) روغن (صفر) 93/12/15 رضایت عنایتی
دومین روغن (صفر) استقلال (2) 93/6/13 محمد قاضی – فرشهای شهبازاده
سومین استقلال (مجرد) روغن (صفر) 97/12/17 علی کریمی
چهارمین روغن (یک) استقلال (2) 97/7/14 خدا یار صیاد منچ – مهدی غیدی – حکیم نصاری (ضربه پنالتی)
پنجم استقلال (مجرد) روغن (یک) 98/6/24 مهدی کیدی حمید نورمحمدی
شیشم روغن (یک) استقلال (2) 98/11/12 مهدی قدی – ارسلان مطهری آرمان قاسمی
دکمه بازگشت به بالا