ورزشی

با پیروزی ۳ بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان؛

به گزارش شفاف، دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر آبی های تهرانی به پایان رسید.

دو گل این دیدار را شاهزاده حسین حسین زاده در دقایق 16 و 52 و کوین یامگا در دقیقه 58 به ثمر رساندند.

با این نتیجه استقلال با 35 امتیاز مقام اول لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص داد و پس از 10 سال موفق شد عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر انگلیس را از آن خود کند.

مسجد زیت سلیمان با 11 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

نیمه اول

این دیدار در دقایق ابتدایی بیشتر در میانه میدان بود و هر دو تیم با گرفتن توپ سعی در ایجاد موقعیت برای تهدید دروازه یکدیگر داشتند.

اولین موقعیت خطرناک این دیدار در دقیقه 12 توسط تیم نفت مسجد سلیمان رخ داد. میلاد باقری در اوت، محمد بلبالی را در مرکز قرار داد اما ضربه سر این بازیکن به دروازه استقلال نرسید.

او در دقیقه 16 اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.امیرحسین حسین زاده با یک ضربه محکم پشت محوطه جریمه توانست به زیبایی دروازه حریف را باز کند و آبی ها را یک به صفر برساند.

بازیکنان استقلال پس از این گل تلاش کردند تا بازی را مدیریت کنند و با پاس های متعدد سعی کردند در نیمه اول پیروز به رختکن بروند.

مسجد سلیمان نفت در دقایق پایانی نیمه اول با ایجاد یک مرکز سعی کرد استقلال را تهدید کند اما تلاش این تیم به جایی نرسید و مدافعان آبی ها نتوانند دروازه سلیمانی را به ثمر برسانند.

در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل دوم این دیدار تا پایان نیمه اول نتیجه ای نداشت و آبی های پایتخت با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.

نیمه دیگر

نیمه دوم با حمله نفت به مسجد سلیمان آغاز شد. این تیم در دقایق ابتدایی این نیمه تلاش کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند اما فرصت زرد سوزی مسجد سلیمانی مانع از تغییر مسابقه شد.

در دقیقه 52 بازی استقلال گل دوم را به ثمر رساند. در خصوص تاثیر یمقا در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان، امیرحسین حسین زاده دوباره موقعیت خود را به دست آورد و در نهایت موفق شد برای دومین بار با یک ضربه بی نقص دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه 55 رودی زستد در محوطه جریمه مسجد سلیمان نفت می توانست گل سوم این دیدار را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد آبی های پایتخت گل سوم این دیدار را به ثمر رساندند. کوین یامجا با پاس مهدی مهدی پور وارد محوطه جریمه حریف شد و با یک ضربه دقیق موفق شد گل سوم آبی ها را به ثمر برساند.

یامگا می توانست در دقیقه 69 از روی یک پاس گل دوم خود را در این دیدار به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 74 بازی، سجاد حیدری می توانست جای یکی از گل های نفت مسجد سلیمان را بگیرد. این بازیکن با عبور از محوطه جریمه استقلال موقعیت خوبی برای خود ایجاد کرد که ضربه فنی او را سید حسین حسینی دفع کرد.

آبی های پایتخت در نیمه اول تا پایان بازی چندین موقعیت دیگر هم داشتند اما تلاش کردند تا بازی را مدیریت کنند و در نهایت توانستند با برتری 3 بر صفر صدر جدول لیگ برتر را از آن خود کنند و قهرمان نیم فصل شوند. . .

پیکربندی استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آغاسی، مهدی مهدی پور، کوین یمگا، زبیر نیکونوفس، جعفر سلمانی (دقیقه 46 – ابوالفضل جلالی)، رودی گشت (دقیقه 78 – رودی گشتاد)، سبحان 4 دقیقه خاقانی حسین حسین زاده (دقیقه 68 – امین قاسمی نژاد).

تاسیسات نفت مسجد سلیمان: علی محسن زاده، میلاد باقری، مسلم مجدمی، مجید عیدی، میثم ناجی زاده، عماد میرجوان (دقیقه 70 – سجاد حیدری)، محمد بلبلی، مصطفی نایگ پور، علی رضا دغلا (دقیقه 70 – محمدمهدی احمدی)، مصطفی لطفی، مهرداد هدایت.

دکمه بازگشت به بالا