ورزشی

برتری استقلال مقابل پرشورها/ یکه‌تازی آبی‌پوشان ادامه دارد

به گزارش دیباروز. از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، تیم تراکتورسازی تبریز از ساعت 17:30 میزبان استقلال تهران بود که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید تا شاگردان فرهاد مجیدی با 44 امتیاز به برتری برسند. و به پیشرفت خود ادامه دهند.

دو تیم در نیمه اول بازی محتاطانه و نیمه خسته کننده ای را به نمایش گذاشتند. خطرناک ترین موقعیت این دیدار در دقیقه هشتم با خطای مدافع تراکتورسازی به وجود آمد که توپ به یکباره به سمت المحمدی تغییر جهت داد و به تیر افقی پورتال خبری برخورد کرد. در دقایق دیگر مدافعان دو تیم اجازه ایجاد موقعیت گلزنی را ندادند. در دقیقه 41 کوین یامجا پشت خط دفاعی تراکتورسازی موقعیت گرفت که نادر محمدی قصد داشت توپ را مهار کند و ضربه او به سمت دروازه تراکتور رفت و از تیر عمودی دروازه خارج شد. این زاویه هم خطرناک بود اما این خبر مانع از ضربه رودی زستد شد. نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

901

در نیمه دوم هم شرایط به همین منوال بود. استقلال در دقیقه 52 با نفوذ کوین یامجا و دور زدن مدافعان تراکتورسازی می توانست به گل برسد اما ضربه یامجا را محمدرضا اکبری دروازه بان تراکتورسازی به کرنر فرستاد. در دقیقه 70 امیرحسین حسین زاده ستاره جوان استقلال با اخباری تقابل تک به تک کرد و با ضربه “چیپ” استقلال را از پیش رو برداشت. تلاش دو تیم بی نتیجه ماند تا اینکه استقلال با همان گل انفرادی ورزشگاه را ترک کرد و با سه امتیاز به تهران بازگشت. شاگردان مجیدی با این برد 44 امتیازی شدند. شاگردان سولدو نیز با 14 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماندند.

قانون: شرکت موعود

پیکربندی تراکتور تبریز: محمدرضا اکبری، هادی محمدی، آرش قدری، نادر محمدی، ابوالفضل رزاق پور، عبدالله نصری، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی (77- محمد عباس زاده)، سامان نریمان جهان (72- علی دشتی)، بیمان بابایی و رضا دهقانی (77) – محمد. بلبالی)

مربی تناسب اندام: سولدو

تیم استقلال ایران: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، صالح حردانی (66- وریا غفوری)، ابوالفضل جلالی (58- جعفر سلمانی)، عزیز امانوف (58- Rozbeh Çeşinhseinhseinsse) (86- ورا غفوری (سعید ماهری) و کوین یمگا و رودی زستد (66- ارسلان مطهری)

مربی تناسب اندام: با شکوه

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا