عمومی

تساوی پرسپولیس برابر تراکتور در نیمه اول/ سرخ‌ها به دیوار خوردند! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور ، نوزدهمین قهرمان لیگ برتر انگلیس و قهرمان جام حذفی ، عصر یکشنبه مسابقه فوتبال سوپرجام ایران را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید. .

پرسپولیس مقابل حمید لک ، سید جلال حسینی ، محمد حسین کینانی ، مهدی شری ، سعید آقایی ، میلاد سرلک ، احمد نورالله ، مهدی ترابی ، امید عالیشاه ، احسان بهلاوان و عیسی آل کثیر بازی کرد.

نیمه اول پرسپولیس با تراکتور مساوی کرد / قرمزها به دیوار برخورد کردند!

شکل گیری اولیه تیم فوتبال پرسپولیس

تراکتور همچنین در این بازی با محمدرضا اکبری ، هادی محمدی ، محمدرضا خانزاده ، میلاد فخرالدین ، ​​میثم تیموری ، ابوالفضل رزاک پور ، حمید بو حمدان ، محمد قدیری ، سامان نریمان جهان ، مهدی تکدری و محمد عباس زاده بازی کرد.

در نیمه اول میلاد فخرالدین تنها بازیکن اخطار بود.

نیمه اول پرسپولیس با تراکتور مساوی کرد / قرمزها به دیوار برخورد کردند!

ترکیب اولیه تیم فوتبال تراکتور

طبیعی بود که پرسپولیس به دلیل میزبانی در ورزشگاه آزادی بازی را هجومی آغاز می کند و برای به ثمر رساندن گل های بیشتر از حریف تبریزی عجله دارد. بنابراین تیم یحیی گل محمدی از همان دقیقه اول سعی کرد با نفوذ از جناحین دروازه حریف را به خطر بیندازد اما این تاکتیک در دقایق ابتدایی مسابقه جواب نداد.

پس از 20 دقیقه فشار بر روی دروازه تراکتور ، البیض برای شلیک توپی که احمد نورالله در کرنر زد برگشت. چند دقیقه بعد ، سرخپوشان فرصت دیگری برای گلزنی پیدا کردند اما ضربه سعید آقایی از بالای دروازه به بیرون رفت.

البته تراکتور به دلیل خطای سید جلال حسینی در محاسبه نقطه فرود و ایستادن حمید لک می توانست یک گل به ثمر برساند اما یک ضربه از کنار دروازه خالی به بیرون رفت.

نیمه اول پرسپولیس با تراکتور مساوی کرد / قرمزها به دیوار برخورد کردند!

مهدی ترابی از پرسپولیس و میلاد فخرالدینی از تراکتور در نیمه اول دوئل مستقیم بودند.

در دقیقه 35 ، سرخپوشان فشار بر روی دروازه میهمان تبریزی را افزایش داده و از طریق چند ضربه کرنر سعی در گلزنی داشتند اما مدافعان تراکتور با لباس سفید اجازه ندادند دروازه آنها به طور جدی تهدید شود.

در دقایق باقیمانده نیمه اول تراکتور به روند دقایق قبل ادامه داد و با یک دفاع منظم و بدون خطا راه را برای سرخپوشان بست و اجازه نداد دروازه آنها به طور جدی تهدید شود. پرسپولیس به روش های مختلف دروازه تیم تبریزی را باز کرد اما او موفق نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دکمه بازگشت به بالا