ورزشی

نقطه ضعفی که به پرسپولیس لطمه زد/ امتیاز دادن اتفاق خوبی نبود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مرتضی وانی زاده در مصاحبه با خبرنگار آنلاین ، مربوط به پرسپولیس در این هفته برابر سایپا به تساوی بدون گل رسید اولین مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران گفت: ده ها هفته اولین نقش پررنگ در مسیر این قهرمانی را تیمی مثل پرسپولیس بدست آورد که از جام دفاع می کند. او قطعاً باید به بازیکنان این تیم ضربه بزند نهایی آنها بیشتر مشتاق گلزنی بودند و در هر مسابقه سه امتیاز کسب می کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: “این تیم برای گلزنی به مهاجم نیاز دارد.” شچدانگ او آن را فهمید البته مهدی عبدی بازیکن جوان خوبی است که می تواند آینده پرسپولیس را در خط حمله تأمین کند. ولی با توجه با توجه به مسابقات قاطع پیش رو و شانس کمی که این تیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد ، باید آمادگی مهاجمان خود را به حداکثر رساند و کادر فنی پرسپولیس در خط حمله روشنفکر بود. تیم به آرامی

وی عملکرد داور را که با اعتراض بازیکنان پرسپولیس همراه بود ، یادآور شد: داور سوت زیادی زد ولی فکر می کنم به اکثر صحنه ها هم نزدیک بود. در هر صورت داوران نباید از زمان شروع لیگ برتر باعث اعتراض اعضای تیم شوند.

فنی زاده در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس برای اجرای ایده های خود با بازیکنان جدید در زمین نیاز به زمان دارد. در هفته های آینده قطعاً بهتر خواهد شد. من فکر می کنم دفاع پرسپولیس در سال جاری قدرت آنها ، قهرمان چهار فصل گذشته لیگ برتر است و آنها به اندازه سال های گذشته گل کمتری خواهند زد.

دکمه بازگشت به بالا