ورزشی

فلاح و عبادی به مرحله نیمه نهایی رسیدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، نتایج مسابقات صبح نمایندگان کشورمان در روز دوم مسابقات جام بین المللی کشتی. دانکلوف و نیکولای پتروف به شرح زیر است:

کشتی:
با 74 کیلوگرم وزن ، جمال آبادی در دور اول با نتیجه 5 بر 1 به پیروزی رسید موساپکوف وی در دور بعد با نتیجه 8 بر یک مغلوب قزاقستان شد کامکرلیزه جورجیا را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. در این مرحله می جنگد جورجیف بلغارستان را ترک کنید.

کشتی یونانی-رومی:
مهدی فلاح با وزن 87 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور بعد ، با نتیجه 5 بر 1 اوندانو ونزوئلا را شکست داد. او همچنین در دور سوم حریف خود را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

وزنه برداری باقی مانده برای این مسابقات انجام شد و نتایج به شرح زیر بود:

کشتی:
و در وزن 97 کیلوگرم شامل 9 کشتی گیر مجتبی است گ l ی j در اولین بازی روبرو است خوتجویا و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعدی ، گرجستان را ترک خواهد کرد آنگستروم واقع در سوئد.

با وزن 125 کیلوگرم به صورت دوره ای در دو گروه برگزار می شود ، امین طاهری در گروه دوم با اسلام آدیسوف از بلغارستان و الکسی گورگولیانی کشتی از گرجستان. 6 نفر از این وزن هستند.

کشتی یونانی-رومی:
وزن پویا 60 کیلوگرم سپس ناصر پور از راحتی اولین در دور دوم برای روبرو شدن سیراکوز وی در صورت شکست این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی خط میانی ، بلغارستان را ترک خواهد کرد. یارا و آلبارها رو به ترکیه.

امشب علی ارسلان در وزن 72 کیلوگرم و حمیدرضا زرین پیکارد در 79 کیلوگرم برای کسب مدال طلا رقابت می کنند.

دکمه بازگشت به بالا