ورزشی

آمریکا از جام جهانی حذف شد/ صعود هلند به مرحله یک چهارم نهایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در اولین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، تیم های ملی آمریکا و هلند امروز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود آنها به پایان رسید. . از هلند

بازی دو تیم از ساعت 18:30 با داوریویلتون سامپایو» برزیلی در این بین بین المللی خلیفه و «ممفیس بازپرداخت“” دالی کور” و “دامفریس“به هلند و”حاجی رایت “به آمریکا. با این نتیجه آمریکا از دور قهرمانی حذف شد و هلند اولین تیمی شد که به یک چهارم نهایی راه یافت.

برتری هلند بر آمریکا از نیمه اول آغاز شد. اینجا ممفیس است بازپرداخت او در دقیقه 10 با یک کار گروهی و چند پاس پشت سر هم توانست دروازه آمریکا را باز کند. این گل هنگام هکدامفریس» از سمت راست دفاع آمریکا و پاس برش ها بازگشت او هست بازپرداخت به دست آورد.

حذف آمریکا از جام جهانی/ صعود هلند به مرحله یک چهارم نهایی
پس از گلزنی به آمریکا

به نظر می رسد هلند این تاکتیک برنامه ای را دنبال می کند اندازه کوچک باز هم در دقیقه 45 + 1 و این بار کور باز کردن دروازه آمریکا در این گل هم دامفریس او در نقش سازنده ظاهر شد. درست مثل گل اول برای غافلگیری آمریکایی ها در نیمه اول.

حذف آمریکا از جام جهانی/ صعود هلند به مرحله یک چهارم نهایی
ضربه کوری که منجر به گل دوم هلند شد

در نیمه دوم بازی از هر دو تیم فشرده‌تر بود و نتیجه جذاب‌تر بود. هلند علیرغم اینکه از آمریکا پیش بود، فشار هجومی خود را روی دروازه حریف نگه داشت و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت.

آمریکا نیز تلاش کرد تا نتیجه را تغییر دهد حاجی او در دقیقه 67 رایت را وارد زمین کرد که این بازیکن توانست “9 دقیقه پس از حضور در زمین” سرویس را ارائه کند.خط مشیتا آن را به اولین هدف آمریکا تبدیل کند.

حذف آمریکا از جام جهانی/ صعود هلند به مرحله یک چهارم نهایی
پس از برخورد به پشت پای رایت، توپ به طرز عجیبی وارد دروازه آمریکا شد

اگرچه امیدهای آمریکا برای مساوی شدن بازی و دوری از حذف از جام جهانی با گل رایت برآورده شد، اما طولی نکشید که هلند بار دیگر برتری خود را نسبت به آمریکایی ها نشان داد.

این در دقیقه 81 بود دامفریس، تهیه کننده دو گل هلندی این بار در نقش گلزن و با شوت ظاهر شد رهبر، یک پاس طولانی کور او به گل سوم لاله های نارنجی تبدیل شد.

حذف آمریکا از جام جهانی/ صعود هلند به مرحله یک چهارم نهایی
گل خوشبختی دامفریس ستاره بازی هلند و آمریکا چه کسی بود؟

شاگردان گرگ بارهالترتیم آمریکایی هم در دقایق باقی مانده باز هم نتوانست دروازه هلند را باز کند و بازی با همین نتیجه 3-1 به سود نارنجی ها به پایان رسید. سرپوشیده اروپا به پایان می رسد.

با این نتیجه آمریکا که از گروه ایران صعود کرده بود به مرحله یک هشتم نهایی حذف شد و تیم با هدایت “لوئیس فن خال” راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. در این مرحله حریف هلند برنده بازی آرژانتین و استرالیا خواهد بود. این دیدار از ساعت 22:30 امروز برگزار می شود.

حذف آمریکا از جام جهانی/ صعود هلند به مرحله یک چهارم نهایی

دکمه بازگشت به بالا