ورزشی

خبیری: صعود شهروند ساری به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال غیرممکن نیست

شهروند ساری ، مربی اصلی ، در بیانیه ای گفت که او دیر به این تیم اضافه شده است ، “اگر در نیم فصل دوم مستقر شویم ، حتی می توانیم گروه خود را ترک کنیم.”

محسن خبیری ، مربی ساری ، در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران ، در مورد بازی تیمش با گتی باسند اصفهان گفت: “گتی باسند نیازی به معرفی ندارد و تیمی وجود دارد که هر ساله برای مسابقات می آید و امسال با کادر و بازیکنان بسیار خوب ، همه آنها در حال رقابت هستند. اصلی مسابقات. ما در شرایطی مقابل این تیم بازی کردیم که نسبت به فصل قبل تغییر کردیم ، من دیر به تیم اضافه شدم و قبل از فصل تمرین خوبی نداشتیم. ما با دو یا سه جلسه تمرین وارد مسابقات شدیم و حدود 80٪ از تجزیه و تحلیل هایی که از گتی باسند انجام داده ایم قبلا انجام شده است بازیکنان نتیجه مسابقه تا پایان بازی مشخص نبود. ما یک مسابقه فیزیکی با تأثیر بالا را تماشا کردیم که عالی بود.

وی در مورد موقعیت تیم شهروند ساری برای ادامه مسابقات تأکید کرد: باید در پایان نیم فصل اول به ثبات خوبی دست پیدا کنیم و هر دو کودک باید با ایده های کادرفنی آشنایی کامل داشته و خدمه نیز از توانایی بازیکنان آگاه باشند. اکنون در هر بازی از افراد مختلف استفاده می کنیم و باید در نیم فصل دوم به ثبات برسیم.

الخبیری گفت: “تیم ما یک مسابقه تهاجمی ارائه می دهد و ما در هر مسابقه گلهای زیادی می زنیم ، اما باید بتوانیم برتری خود را حفظ کنیم.” در بیشتر مسابقات از حریف پیش بودیم اما نتوانستیم آن را حفظ کنیم. تیم ما ضعف دفاعی دارد که باید به دلیل کم بودن زمان بر آن غلبه کنیم و بیشترین امتیاز را کسب کنیم.

مربی شهروندسری از محل استقرار این تیم در لیگ فوتسال انگلیس گفت: “ما باید براساس منابع تیم اهداف تعیین کنیم.” اگر به تمرینات پیش فصل تیم و خروجی زیاد نگاه کنیم ، قطعاً یک تفکر غیر کوهنوردی در تیم وجود دارد ، اما آنچه که من فکر می کنم این است که باید گذشته را فراموش کنیم و با قدرتی که داریم پیش برویم. در گروه ما تیم های بسیار خوبی وجود دارد که این کار را دشوار می کند ، اما من فکر می کنم ما می توانیم یکی از 3 تیم برتر این گروه باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا