عمومی

غلبه بر لبنان دومین پیروزی تیم ملی امید ایران

به گزارش پایگاه دیباروز،
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا با نتیجه دو بر صفر لبنان را شکست داد و همچنان صدرنشین گروه B آسیا است.

در این دیدار مهدی لموچی در دقیقه 5 و میلاد کر در دقیقه 93 دروازه لبنان را باز کردند و بازیکن فجراسپیس نیز در اولین بازی تیم ملی گل اول طالب مهدوی کیا را در پیروزی 4 بر صفر نپال به ثمر رساند. و در دقیقه 89 سامان فلاح یک ضربه پنالتی را برای ایران از دست داد. یاسین سلمانی در اولین بازی یک ضربه پنالتی را برای تیم ملی از دست داد.

شاگردان مهدی مهدوی کیا با این برد پس از انجام دو دیدار 6 امتیازی شدند و در آستانه صعود به مرحله بعدی این رقابت ها بودند.

تیم ملی در اولین بازی با چهار گل نپال را شکست داد. این تیم در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا که یکشنبه 8 آبان در ورزشگاه دوشنبه برگزار می شود به مصاف تاجیکستان می رود.

تیم ملی در این دیدار با ترکیب علی رضا رضایی، یونس اکبرپور، میلاد کر، سامان فلاح، مهدی هاشمی نژاد، محمد خدابنده قانون، یاسین سلمانی (کاپیتان) (حسین ظفری 90)، حسین نوخدکار (محمد امین حضباوی 79) ، مهدی. لاموچی (محمدمهدی محبی (90)، امیرعلی صادقی و آریا برزیگر (فرزان دانا 67) به میدان رفتند.

در دیگر بازی این گروه از ساعت 17:30 به مصاف تاجیکستان و نپال می رود. تاجیکستان سه امتیاز دارد و نپال هنوز کسب نکرده است.

این مسابقات در 11 گروه برگزار می شود که 11 تیم برتر به همراه “چهار تیم دوم” در کنار ازبکستان (کشور میزبان) در ژوئن 1401 در فینال شرکت می کنند.

برنامه دیدارهای باقیمانده تیم ملی امید به شرح زیر است:

یکشنبه 30 آبان

لبنان – نپال / ساعت 16:00 به وقت محلی (14:30 به وقت تهران) – ورزشگاه دوشنبه

ایران – تاجیکستان / ساعت 19:00 به وقت محلی (17:30 به وقت تهران) – ورزشگاه دوشنبه

دکمه بازگشت به بالا