عمومی

با «مسخره بازی» نمی‌توان قهرمان شد/ به فرهاد مجیدی هم انتقاد دارم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز یکشنبه موفق شد تیم استقلال را در فینال جام حذفی و در ضربات پنالتی شکست دهد و جام را از آن خود کند. بدین ترتیب فرهاد مجیدی و استقلال برای دومین سال پیاپی قهرمان جام حذفی نشدند.

در پایان بازی ، پیروز قربانی ، مدافع سابق استقلال از مدیران باشگاه استقلال به شدت انتقاد کرد و گفت: “شما نمی توانید با یک” بازی مسخره “قهرمان شوید. مدیریت استقلال مسخره است. من نمی دانم چه بگویم استقلال یک تیم جام نامرئی نیست. این تیم را برد این تیم عناوین زیادی دارد و دوباره برنده خواهد شد ، اما تا زمانی که این فضا و روند استقلال حاکم باشد هیچ اتفاقی نمی افتد. در هیچ کجای دنیا مدیریت باشگاه چنین فاصله ای با تیم

قربانی ادامه داد: “یکی از ارکان موفقیت باشگاه مدیریت است.” سعید آذری ، مدیرعامل فولاد را می بینیم ، اما مدیران استقلال کجایند؟

وی بار دیگر از مدیران استقلال انتقاد کرد و گفت: “آنها قبل از ورود استقلال چیزی نبودند.” تنها چیزی که دارید استقلال است. برای استقلال باید هزینه کنید. این مدیران به دلیل گروهی از افراد نادان که دارای روابط سیاسی هستند و کاری انجام نمی دهند به استقلال می رسند. کسانی که در این افراد حضور دارند باید پاسخگو باشند.

و مدافع سابق استقلال تأیید کرد: او همچنین از فرهاد مجیدی ، مربی استقلال انتقاد کرد. استقلال پیشگامان زیادی دارد. زشت است که کادر فنی توسط سه نفر اداره می شود. ما در هیچ کجای دنیا چنین چیزی نداریم. هیچ کس روی صندلی استقلال نیست. 30 بازیکن نمی توانند توسط 3 نفر سرویس شوند.

قربانی گفت: من سریع صحبت می کنم اما شما باید کلمات را بگویید. کار تیم برای دستیابی به موفقیت باید بر اساس اصول و محاسبه کتاب باشد. چرا مربی به بازیکن پاداش می دهد؟ مدیر تیم کجاست؟ من به مدیرعامل استقلال به عنوان یک شخص واقعی احترام می گذارم ، اما شخصیت حقوقی او متعلق به توده ها است. او به مقام استقلال اداری به شیوه اداری خیانت کرد.

دکمه بازگشت به بالا