عمومی

ظرفیت‌های فرهنگی برای واکسیناسیون عمومی درهرمزگان به کارگرفته شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهدی دوستی در جلسه ستاد منطقه ای مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با تاکید بر لزوم پرهیز از عادی شدن بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گرفتن از آن، تاکید کرد. برای جلوگیری از این این بیماری و بیانیه آن تایید کرد: به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی استان و اینکه شهر بندرعباس و جزایر قشم و کیش مقصد اصلی سفر و گردشگری و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستند. ، با افزایش حضور مردم در مراکز و اماکن آموزشی با گردشگری استان مواجه هستیم.

وی بر تشدید نظارت و نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن بسته، بازارها و مراکز خرید تاکید کرد و ادامه داد: این تعطیلات باید این اقدامات کنترلی را افزایش دهد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در برخی شهرستان های استان هرمزگان کمتر از واکسیناسیون استقبال می شود، افزود: فرمانداران با استفاده از راهکارهای مناسب و بهره گیری از توانمندی های فرهنگی و اجتماعی، بزرگان و معتمدین در هر شهرستان و مناطق مختلف، برای رشد تلاش می کنند. از واکسیناسیون

وی همچنین خواستار تدوین طرح جامع افزایش واکسیناسیون در استان هرمزگان با استفاده از توانمندی های فرهنگی، اجتماعی و قانونی و بهره گیری از همه ظرفیت ها در این زمینه شد.

دوستی بیان کرد: تکمیل واکسیناسیون برای انجام فعالیت در مشاغل مختلف ضروری است و همه باید برای افزایش واکسیناسیون در استان تلاش کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: واکسیناسیون کارگران صنفی و خدمات عمومی در هرمزگان باید با جدیت بیشتری دنبال شود و از همه فعالان صنفی می خواهیم در این زمینه اقدام عاجل کنند.

دکمه بازگشت به بالا