عمومی

ظرفیت کانون های فرهنگی تبلیغی برای توسعه اجتماعی به کار گرفته شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ، حجت الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه در میان اعضای انجمن مراکز تبلیغات فرهنگی گفت: تبلیغات فرهنگی مراکز یک سلاح قدرتمند و دفاتر تبلیغات اسلامی است.

وی با بیان اینکه مراکز فرهنگی باید برای رسیدن به اهداف فرهنگی استان تلاش بیشتری کنند ، افزود: طبق آموزه های مکشوف برخی از آثار دارای ارزش ذاتی و فضیلت هستند و توصیه به صبر و بردباری یکی از این موارد است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: شهر سقاز بیشترین تعداد مراکز فرهنگی و تبلیغی را در فرمانداری دارد که سرمایه بزرگی برای تبلیغات اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام پورومند رازیانی با اشاره به اینکه انگیزه جوانان فعال و جهادگر برای مراکز فرهنگی تبلیغی در استان به ویژه سقز قابل تقدیر و ارزشمند است و افزود: اگرچه هزینه مالی و اعتباری زیادی برای مراکز فرهنگی ، آنها به طور مستقل با رویکرد فرهنگی کار می کردند.

وی افزود: فرهنگسراها اهرم های فعال در مباحث و فعالیت های حفظ فرهنگ هستند و باید از ظرفیت جذب آنها به خوبی استفاده شود.

اعضای انجمن مراکز فرهنگی تبلیغی اقلیم کردستان نیز برای برگزاری جلسات قرآنی و بهره گیری از توانایی های روحانیون و معلمان آنها برای آشنایی نوجوانان و جوانان با ویژگی های اهل بیت و ادامه کمک های خالصانه ، آن را برنامه ای ویژه ایام محرم نامیدند.

دکمه بازگشت به بالا