عمومی

تشکیل سپاه پاسداران ضمانت اقتدار نظام است/ سپاه در کنار مردم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام محمدصدیق محرابی در حدیث گفتن وی با اشاره به سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تشکیل سپاه پاسداران در اقتدار رژیم به منبعی برای تغییرات عمده در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی گفت: سپاه پاسداران به معنای قدرت ، فداکاری ، شجاعت و فداکاری برای انقلاب و مردم است و پاسدار عزت و عزت نفس ملی ماست که با حضور آن در همه زمینه ها پیوند خورده است. باز کن سیستم مشکل داشت.

حجت الاسلام محرابی تأسیس این نهاد مردمی را یکی از دستاوردهای بی نظیر انقلاب دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که نظارت می کند در پاسخ به متجاوزان و خارج از جغرافیای اسلامی ایران نقش زیادی در سیستم دفاعی کشور دارد. از دشمنان و نقش خود را در برقراری امنیت بازی می کند. ” کشور ثابت کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس تأکید کرد: ورود سپاه پاسداران به فناوری جدید رزمی و فناوری پیشرفته دفاعی از ایران ، نیرویی بلامنازع در منطقه و جهان به وجود آورده و خواب راحت دشمنان را ربوده است.

وی اعلام کرد که تبلیغات اسلامی برای ایران به میهن پرستی و مذهبی بودن در همه زمینه ها افتخار می کند دوشا وی با بیان اینکه سپاه پاسداران فعال است ، گفت: جامعه تبلیغی استان شامل روحانیون ، هیئات مذهبی ، مراکز فرهنگی در مساجد و مرکز حصارکشی ها در بسیاری از پروژه های اجتماعی ، فرهنگی ، مذهبی و ملی به همراه عزیزانشان در سپاه پاسداران ایران. آنها سعی کردند مشکلات مردم ، به ویژه اقدامات ویژه علیه ویروس کرونا را در قالب گروههای مردمی حل کنند آه تو تمام شد.

دکمه بازگشت به بالا