عمومی

توطئه‌های دشمنان ایران یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ محمد حسین کشاورز پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از چهار دهه است که دشمن انواع توطئه ها را برای شکست انقلاب اسلامی و بازگرداندن ایران به مدار غرب و تحت سیطره خود طراحی و اجرا کرده است. . از ایالات متحده.

وی تاکید کرد: این توطئه های خصمانه یکی یکی شکست خورد و ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی روز به روز قدرتمندتر شدند تا امروز ایران نه تنها به اقدامات همه جانبه بازدارندگی و انتقام جویی دست یافت، بلکه بر اقتدار خود افزود. در سرتاسر کشور. منطقه گسترش یافت.

سرهنگ محمد حسین کشاورز گفت: دشمن برای مقابله با انقلاب جمهوری اسلامی و مردم ایران به استفاده گسترده از ابزارهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه ای متوسل شده است.

وی بیان کرد: به دشمنان ایران که طاقت اقتدار امنیتی و تحولات نظام اسلامی را ندارند هشدار می دهیم که دست در دست برادران خود در سپاه پاسداران و فرماندهی نیروی انتظامی کار کرده و هرگز اجازه آسیبی به آنها نخواهیم داد. منافع آنها میهن و امنیت داخلی.

سرهنگ کشاورز گفت: ستاد ارتش تحت امر معظم له استیک جی) تا آخرین نفس از هیچ قدمی برای آماده سازی زمینه ظهور این حضرت نورزید دریغ نکنید، از آرمان های امام راحل، شهدا و دستاوردهای نظام پاسداری و پاسداری می کنند.

دکمه بازگشت به بالا