عمومی

خودسازی با حضور در جامعه رقم می‌خورد/ گوشه‌گزینی توطئه شیطان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سید محمد افشین فر عصر شنبه در مراسم تشییع پیکر حسین جان بجنورد اظهار داشت: دستور دین این است که در جامعه حضور داشته باشیم زیرا این حضور منجر به آزمایش و در نهایت خودسازی می شود.

رئیس پایگاه صاحب العمر در خراسان شمالی ادامه داد: خودسازی در جامعه صورت می گیرد ، بنابراین انزوای نمی تواند رشد کند.

وی افزود: “شخصی که خود را می سازد و همزمان حرکت می کند بسیار تأثیرگذار است ، اما کسی که منتظر است خود را بسازد و سپس حرکت کند ، هیچ سودی نخواهد برد.”

حجت الاسلام افشین بار گفت: برخی افراد در ایام انتخابات احساس مسئولیت می کنند تا نقشی ایفا کنند اما بعد از انتخابات کجا هستند؟ بیا یه نگاه بنداز و لذت ببر! khodsazitan تکمیل شود.

رئیس هیئت مدیره حسین جان (پ) بجنورد گفت: دین معتقد است که باید خود را در جامعه و جامعه دید جوجو او باید بدن خود را بشناسد و سپس دیگر به مردم جامعه ظلم نمی کند و با مردم مهربان و مهربان است.

وی افزود: م believersمنان باید در اجتماع به یکدیگر کمک کنند و بنابراین م belمنی که ایمان بیشتری دارد وظیفه ای بزرگتر از اجتماع برای حل مشکلات دارد.

حجت الاسلام افشین فر در پایان گفت: شیطان با این ایده توطئه می کند که اگر ایمان بیشتری داشته باشیم ، باید از جامعه خارج شویم و به دنبال جدایی افراد از جامعه باشیم ، بنابراین باید نسبت به جامعه و پیرامون آن حساس باشیم.

دکمه بازگشت به بالا