عمومی

ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه وظیفه همگانی و شرعی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ، هماهنگی و حمایت از فعالیت های مهدوی در خراسان شمالی ، در اداره کل تبلیغات اسلامی ، تاکید کرد: تلاش عمومی برای ترویج و تبیین گفتمان مهدویت در جامعه و گفت: امام عصر او را درک و شناخت.بیا دیگهمعرفی آنها به جامعه وظیفه شرعی بر عهده ماست. زیرا کسی که بدون شناخت امام زمان خود می میرد ، به مرگ جاهلی مرده است.

امام جمعه بوجنورد اظهار داشت که دانش به معنای درک مقامات و تصدیق قوای روحی و شناختی امام ، از جمله توانایی شفا ، شفاعت و تعیین این است که آیا او است.

رئیس بنیاد مهدیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر این اساس ، هر یک از ما در وهله اول به عنوان یک شخص واقعی موظف به شناخت امام زمان (عج) هستیم.بیا دیگه) و در مرحله بعد ، به عنوان یک شخص حقوقی ، ما موظف هستیم امام را به جامعه ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مشروعیت همه ساختارها و نهادهای حکومتی در نظام اسلامی به قبل از امام خمینی (سلام الله علیه) برمی گردد.بیا دیگهوی افزود: مشروعیت جمهوری اسلامی و ساختارهای سیاسی و اداری آن به مقام معظم رهبری برمی گردد و مشروعیت مقام معظم رهبری به امام زمان (ع) برمی گردد.بیا دیگه) بازده – محصول؛ چون امام زمان (عج)بیا دیگهو برای تکمیل سلسله مباحث مربوط به نبوت و امامت ، نواب خصوصی و عمومی را انتخاب کنید.

حجت الاسلام و المسلمین نوری را دنبال می کنند: و بر این اساس ، اگر منبع مشروعیت از امام زمان (عج) باشد.بیا دیگهدر غیر این صورت نه ما و نه ساختارها و قوانین مشروع کشور آن را نخواهیم یافت و وقتی از این زاویه به موضوع نگاه کنیم ، بحث مهدیه برای ما اهمیت بیشتری پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در قسمتی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه بنیاد مهدیه یک نهاد غیردولتی است و بودجه مصوب ندارد ، گفت: فضای جامعه را تبیین و تقویت کنید.

حجت الاسلام والمسلمین نوری در خاتمه بر وظیفه مردم در ترویج فرهنگ مهدوی تاکید کرد و گفت: «سخنرانی منجی باید ارائه و تحت سلطه جمهوری اسلامی باشد و تحقق این امر مهم مستلزم فعالیت بیشتر و گسترده تری است. “

دکمه بازگشت به بالا