عمومی

ارتباط دانشجویان با متن جامعه افزایش پیدا کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان محمودآباد به سفر اشاره کرد. سودانی به کشور ما گفت: محمد شیعه سودانی که اکنون در قالب یک برنامه بلندمدت جامع که به دنبال ایجاد ثبات در مناطق مختلف این کشور است، به بن بست طولانی در عراق پایان داد.

وی افزود: با توجه به تحولات اخیر منطقه و مرزهای غربی ایران، سفر محمد شیعه سودانی ایران در یک دوره بسیار حساس و استراتژیک قرار دارد.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه این سفر دارای چند محور مهم است گفت: تعیین حضور گروه های تروریستی و تجزیه طلب در غرب و شمال غرب ایران و مبارزه با تروریسم داعش از محورهای مهم این سفر خواهد بود.

وی یکی دیگر از محورهای این سفر را معاهدات گاز و برق بین دو کشور دانست و تاکید کرد: سودانی به دنبال توسعه قراردادها در حوزه برق و گاز است و ایران به عنوان حامی اصلی در این زمینه معرفی خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی گسترش روابط اقتصادی به 20 میلیارد دلار را از دیگر ابعاد این سفر دانست و گفت: راه اندازی راه آهن خرمشهر – بصره و تعیین تکلیف ترور رهبر پرونده مقاومت دو امر مهم است. موضوعات این سفر

و در بخشی دیگر از سخنان خود ادامه داد: امروز دانشجویان پروف موذن ها جامعه در راستای شکل دادن به مراحل بعدی انقلاب اسلامی که تشکیل حکومت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است، وظیفه سنگینی دارد. پاکش کن شما دارید.

امام جمعه محمودآباد در پایان گفت: ارتباط هر چه بیشتر دانش آموزان با متن جامعه، پیگیری مطالبات مردم، ساماندهی نیروی انسانی مجرب، علم آموزی و انجام پژوهش های کاربردی و رساندن صدای جامعه به گوش جامعه. . مسئولان به دنبال آرمان ها و مطالبه گر ادامه در رشته های مختلف یکی از موضوعاتی است که دانشجویان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا