عمومی

تقویت جایگاه و پایگاه اجتماعی مساجد زمینه ساز تعالی جامعه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ریخته گری طلایی وی روز شنبه در جلسه معتمدین، شیوخ و کارکنان مساجد سنندج گفت: باید بدانیم از رفتن به مسجد هدفمان چیست.

وی افزود: مساجد باید محل حضور همه اقشار مختلف مردم باشد و در کنار اقامه نماز یومیه به اهالی محله مشاوره و خدمات اجتماعی ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در اقلیم کردستان گفت: موضوع ربع اسلامی باید با جدیت پیگیری شود و از توان سپاه پاسداران در حفظ و تقویت جایگاه مساجد و پایگاه اجتماعی و فرهنگی آنها قدردانی می کنیم.

زیارت اسلام و مسلمین ریخته گری طلایی وی افزود: اگر هیات امنای مساجد زمینه حضور نسل جوان در جامعه را فراهم کند بی شک شاهد افزایش تعالی جامعه خواهیم بود.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه سنندج در این همایش اظهار داشت: در چنین روزی در سال 48 رژیم غاصب صهیونیستی به قدس شریف حمله و آن را به آتش کشید و آن را عالم مساجد نامیدند.

سرهنگ مرتضی آقای میر وی افزود: «همه جمع شدیم من باشم تقویت جایگاه و پایگاه مساجد.

معلم خدام امام جماعت مسجد خیبر بحر سنندج در این مراسم گفت: شوراهای محله ای تشکیل شود که محوریت مساجد و ارتقای جایگاه اجتماعی مساجد را داشته باشد.

وی افزود: از زحمات سپاه سنندج در راه اندازی محله اسلامی با محوریت مسجد خیبر شهر بهران قدردانی می کنیم.

امام جمعه سنندج نیز در این مراسم گفت: طعمه مقدس این مسجد به عنوان اولین قبله مسلمانان، جایگاه والایی در بین جهان دارد و خداوند متعال در آیات بسیاری از این مسجد پربرکت یاد کرده است.

معلم فوق العاده رستمی افزود: مساجد کانون برادری در جامعه هستند و جایگاه و پایگاه این مکان مقدس باید همیشه حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: مسجد محل پیگیری و رفع مشکلات مردم است و دشمنان اسلام از تقویت جایگاه مساجد هراس دارند.

دکمه بازگشت به بالا