عمومی

افزایش آگاهی و بصیرت مهم‌ترین وظیفه مسلمانان جهان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت اسلام و مسلمین محمد مطهرخو و در نماز این هفته شهر نین گفت: مهمترین وظیفه مسلمانان جهان امروز افزایش بصیرت، معرفت و آگاهی نسبت به خود و دیگران با در نظر گرفتن راه های عجیب و غریب مبارزه با دشمنان با جهان اسلام است. .

وی بر شناخت میدان جنگ و تبیین این موضوع تاکید کرد و افزود: میدان را باید شناخت وگرنه با ضربه دشمن بیدار می شویم. شما باید صفوف دشمنان، صفوف خود و دوستان دشمن مانند و دشمنان دوست را از هم جدا کنید. از نظر امیرالمؤمنین رضی الله عنه شرط این موضوع مقاومت و ایستادگی در برابر انگیزه های فساد، وعده های زیبا و شیرین، رنگ فساد، کشش و جاذبه شیطانی و … است. هر ضربه ای بین خالق و مخلوق. امروز بیش از گذشته به شناخت دشمنان دین، قرآن و نهج البلاغه نیاز داریم و دیگران را با آن آشنا می کنیم.

امام جمعه شهر نین: ممکن است عده ای انقلابی باشند آتش سوزی ها آنها هم می روند و با لباس دوست به ما دروغ می گویند. برخی از این دوستان با دین مبارزه می کنند. به قول امام صادق (آ) ما باید از ته دل از این افراد شرور متنفر باشیم.

و ادامه داد: ممکن است عده ای وارد درب نصیحت و خیریه شوند و با امنیت با اعدام و مجازات اغتشاشگران و خرابکاران مخالفت کنند. وقتی بسیج و نیروی انتظامی در کوچه و خیابان ما را سلاخی می کردند این مردم کجا بودند و از چه می گفتند؟

مطهرخو وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور و شهرستان گفت: اولین توصیه ما به هکرهای امنیتی این است که از صبر انقلابی نیروهای امنیتی شهر و شهرستان سوء استفاده نکنند و برای خود دردسر ایجاد نکنند. خانواده ها نیز باید مراقب فرزندان خود باشند چرا که اگر این موضوع ادامه پیدا کند مسئولان و مردم انقلابی شهرستان تا حدی صبر دارند. اخلالگران نظم و امنیت که اقدامات آنها نیروهای امنیتی را از پا درآورده است، با برخورد خشونت آمیز نیروهای امنیتی مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: توصیه دوم من به مسئولان. مسئولین عزیز از فرصتی که اکنون در اختیار دارید استفاده کنید و این فرصتی است برای گفت و گوی مدیران و مسئولان با جامعه. گاهی نگاه تهدید است و گاهی نگاه تهدید را به فرصت تبدیل می کند. همزمان با حوادث اخیر مسئولان مختلفی در بین مردم ظاهر شدند و این موضوع قبل از حوادث اخیر بسیار تیره و تار بود و باید بیشتر روشن شود.

خطیب نماز جمعه شهرستان نین بر پایبندی به منویات اصلی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: همانطور که همسان سازی حداکثری سیاست اصلی اجتماعی رهبر معظم انقلاب است، مسئولان نیز باید تمرکز کنند. روی حداکثر جذب و حکومت اسلامی در رأس امور خود باید دو خدمت را برای مردم انجام دهد و این دو خدمت، رزق و روزی و امنیت است. این توصیه مردم به مقامات عالی کشور است.

وی به امید ایجاد و خدمات رسانی مسئولان شهرستان نین در هفته گذشته در اداره آنارشیستی این شهرستان اشاره کرد و گفت: هفته گذشته به همت سرپرست فرمانداری شهرستان نین کاروانی از مسئولان در کنار نماینده برگزار شد. از شهر نین در شورای اسلامی تحت عنوان کاروان خدمات رسانی جهت ارتباط چهره به چهره با مردم و بررسی میدانی مشکلات و مسائل و شنیدن سخنان آنان در شهرستان انارک و روستای چوبانان حضور یافتند. البته قبل از پرواز ساعت ها به تجزیه و تحلیل مسائل منجر به ترخیص کالا پرداختند و پس از آن یک سفر میدانی 17 ساعته در بخش انارک انجام دادند.

مطهرخو وی ادامه داد: کار خوب قابل تقدیر است و باید ادامه یابد. عده ای کوته فکر و سیاهپوست که همواره به دنبال نقاط ضعف، ذلت، تباهی و ناامیدی مردم هستند، در فضای مجازی و امثال آن سخنانی در این زمینه بیان کرده اند که هیچ اهمیتی ندارد.

دکمه بازگشت به بالا