عمومی

تبلیغات یکی از راهبردی ترین و استراتژیک ترین بخش های نظام است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام عباسعلی جرزین شامگاه پنجشنبه در دیدار دوستانه با مدیر مؤسسه امیر بیان و دانش آموختگان استان امیر بیانی اظهار داشت: دانش آموختگان شاهزاده ای به خوبی درس خوانده اند، سربازان انقلابی، جهادگران و انقلابیون منطقه. پیشتاز جبهه فرهنگی

وی با بیان اینکه خانواده طیبه امربیان در حال رشد و توسعه است، افزود: امیدواریم ریشه و شاخ و برگ این خانواده آنقدر در کشور گسترده و تاثیرگذار باشد که شاهد تاثیرگذاری آن در تمامی عرصه های فرهنگی به ویژه تصمیم گیری در حوزه فرهنگی باشیم. حوزه ها و تصمیمات با محوریت موضوعات تبلیغاتی در دستان توانای شاهزاده بیانی.

گرزن، تبلیغات را یکی از راهبردی ترین و راهبردی ترین بخشهای جمهوری اسلامی عنوان کرد و تصریح کرد: دنیای غرب با کمک رسانه های جمعی و تبلیغاتی توانست آنچه را که نداشت فراهم کند و به خورد ملت ها بدهد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: غربی ها با تبلیغات چیزهایی می سازند که در آینده ندارند یا می خواهند به آن برسند، انگار که الان وجود دارد و از این رو سعی می کنند بر فرهیختگان و روشنفکران مسلط شوند. جهان فرهنگی.» شکل به نفع آنها مانند هالیوود است که نمونه بارز آن است.

گرزن ادامه داد: کار ما این است که به جنگ هالیوود برویم، از شر آن خلاص شویم و صدها بار با اتکا به توان و استعداد خود تلاش کنیم تا تبلیغات آنها را خنثی کنیم و آنها را دور بزنیم تا دلها را برگردانیم. جبهه در راه است و این پیام بزرگ مبلغان است.»

وی افزود: وظیفه بزرگی بر دوش فارغ التحصیلان امیری است و باید دید جهادی شبانه روزی برای کار خود داشته باشند و امیدواریم این امر با هم افزایی و ارتباط با فارغ التحصیلان این رشته در همه زمینه ها باشد. در استان ها، به زودی شاهد برداشت میوه ها خواهیم بود.» این خانواده خوبی در سراسر کشور است.

دکمه بازگشت به بالا