عمومی

سپاه متعلق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حجت الاسلام علی درویچی در جشنواره مالک استار لرستان گفت: سپاه پاسداران متعلق به استان و رژیم مقدس جمهوری اسلامی ایران است و استقرار سپاه با شهدا و رسالت آن در راستای انقلاب اسلامی که یک استان است پیوند خورده است.

وی گفت: “ما مهم و مهم هستیم. ما معتقدیم که هرکسی که در جهت تحقق سخنان مقام معظم رهبری و فرمایشات استان حرکت کند ، چه در بسیج و چه در سپاه پاسداران ایران ، دارای درجه قابل قبولی است.”

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در ارتش حضرت ابوالفضل (پ) لرستان ادامه داد: در انتخابات گویی دشمن شکل جنگ به خود گرفت و رویارویی سپاه پاسداران ایران با بسیج باعث شد دشمن به نتایج خود نرسد.

حجت الاسلام درویشی با تأکید بر اینکه وظیفه ما سنگین است و باید رژیم را با اراده قوی تری برای حل مشکلات مردم همراهی کنیم ، گفت: ما نباید خود را در هر قدمی که با هدف خدمت به مردم ، جمهوری اسلامی و مردم اسلامی انجام می شود ، بی تفاوت ببینیم. آرمانهای انقلاب. “

وی گفت: “بسیج بسیاری از فعالیت ها را با عشق و بدون حقوق انجام می دهد ، بنابراین من مسئول هستم ، باید به مشکلاتی که با آن روبرو هستند رسیدگی کنم.”

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در ارتش حضرت ابوالفضل (پ) لرستان تأکید کرد که فلسفه جشنواره مالک است استار تعیین سطح ، سطح ، کمیت و کیفیت کار ما ، شناسایی نقاط قوت و ضعف ما ، شناسایی فرد مسئول گروه: از مقام تجلیل شد.

حجت الاسلام درویچی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در سپاه مدینه باید از قوانین مقاومت اطاعت نکرده و به مشکلات آنها رسیدگی کند ، ادامه داد: باید جلساتی با هماهنگ کنندگان حوزه برگزار شود و مشارکت هماهنگ کنندگان در امتحانات افزایش یابد. به و ما باید شاگردان فعال گردان های الکترونیکی داشته باشیم.

وی ادامه داد: امسال ارتباطات اصلاح و مدرن می شود و نمایندگان مقام معظم رهبری یک مدار را اجرا می کنند. خوب آنها باید تحت نظارت و توصیه به عنوان نهاد نمایندگی و روحانیت ، منبع همدلی ، برادری ، برادری و فضایی صمیمی محبت آمیز و شاد در محل کار باشند.

دکمه بازگشت به بالا