عمومی

کرمانشاه در آغاز و پایان دفاع مقدس سپر مقاوم در برابر استکبار بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز پنجشنبه از گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات آزادسازی ارتفاعات درز باز در جوار قبرستان خبر داد. احمد بن اسحاق در شهر srplg برو وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در ابتدای پیروزی وارد دفاع مقدس شد و با تفکر علوی و روحیه عاشورایی در مقابل همه استکبار ایستاد.

وی ادامه داد: برای دفاع از میهن اسلامی با همه لایه هایش از بادیه نشین و روستایی گرفته تا نظامی و جهادی با سلاح تا بن دندان در مقابل دشمن ایستادم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دفتر دفاع مقدس از کرمانشاه آغاز و با عملیات سرافرازی رصدخانه در این استان خاتمه یافت، گفت: کرمانشاه سپر استوار جمهوری اسلامی در مقابل استکبار بود. آغاز و پایان دفاع مقدس، قدردان مردم این استان باشیم.

وی افزود: امروز که در گام دوم انقلاب قرار داریم باید بدانیم که انقلاب اسلامی قله های سختی را پشت سر گذاشته است و به وعده الهی پیروزی نهایی نزدیک است.

سردار سلیمانی با اشاره به عقب نشینی دشمنان انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما از درون مفسد هستند و نابودی آنها به قدرت الهی نزدیک است.

وی ادامه داد: بر اساس لیست های مقام معظم رهبری وظیفه جهاد تبیین علم برای هر مردم است و نباید اجازه دهیم دشمن با احیای فرهنگ ایثار و شهادت حقایق را تحریف کند. اندیشه برتر و روح عاشورا، آغاز دفاع مقدس». Na امیدواریم کشورهای مسلمان وارد عمل شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عملیات آزادسازی دیراز بازی به عنوان یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی گفت: عملیات دیراز بازی و عملیات بیت. مقدس یکی از نقاط عطف دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی است که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی و ایمان آن را به جهانیان نشان داد.

دکمه بازگشت به بالا