عمومی

موشک‌های نقطه زن فلسطین ناشی از فرهنگ دفاع مقدس ایران است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار ابوالقاسم شمن گفت ، امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و کارگران قدیمی خراسان شمالی که در سالن همایش های شرکت پتروشیمی استان برگزار شد ، با اشاره به تلاش جبهه استکبار برای تشکیل جهانی بدون اسلام و معنویت: دشمن حتی قبل از شروع جنگ تحمیلی به خرمشهر حمله کرد و در آن زمان نیروهای نظامی ما امروز متحد نبودند.

فرمانده سپاه گوادالمیا)پ) خراسان شمالی گفت: دلیل اصلی سقوط خرمشهر عدم کفایت رئیس جمهور وقت بود و علی رغم هشدارهای رهبران نظامی ما و رشید ، برای تعلیق نظریه خطای زمین برای زمان ، این باعث سقوط خرمشهر عزیزم شد. .

وی با اشاره به مقاومت شدید مردم در برابر نیروهای مسلح رژیم بعث عراق اظهار داشت: در زمان اشغال خرمشهر ، نیروی استکبار و شکست ناپذیر صدام ادعای کنترل کامل و دائمی بر خاک پاک ایران را داشت.

سردار شمن خاطرنشان کرد: همه جنگ ها در ابعاد مختلف یک هدف اصلی دارند نهایی آنها دارند و این تحمیل اراده به حریف برای انجام نیت های شیطانی و شیطانی خود است.

فرمانده سپاه گوادالمیا)پ) خراسان شمالی اظهار داشت که برکات دفاع مقدس در عبور از حوادث و حوادث مختلف ملموس است.

وی ادامه داد: مردم فلسطین این روزها از فرهنگ ناب دفاع مقدس می ترسند همین عوامل افتخارآمیز از پرتاب سنگ به آرپی جی تغییر شکل دادند.

شمن افزود: “تهاجم فرهنگی و رعب و وحشت اقتصادی بدان معناست که دشمن فهمیده است که قدرت مقابله با ما و سربازان مکتب سارالله در جبهه های جنگ را ندارد.”

فرمانده سپاه گوادالمیا)پ) وی گفت: اراده الهی مردم بر اراده پوچ دشمنان اسلام که تحت ارزش ولایت است مقدم است و برتر است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی گوادالمیا)پ) وی در پایان گفت: انتخابات مانند انجام یک وظیفه شرعی است و الزاماتی از جمله قصد تقرب به خدا را دارد.

دکمه بازگشت به بالا