عمومی

جشن پیروزی نابودی استکبار به دست نوجوانان و جوانان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت سیزدهمین روز ملی آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: ملت عزیز ما باید حضور داشته باشند و اثرگذار باشند و رفتارشان باید باشد. پیامی را به دنیا برسانید و این پیام قدرت مقاومت است. در همین راستا، امروز مردم سراسر کشور به ویژه اصفهان این پیام را به نمایش گذاشتند و جهانیان او را دریافت کردند.

وی افزود: به زودی جشن پیروزی نابودی استکبار توسط این نوجوانان برگزار می شود زیرا این ملت شعار مرگ بر آمریکا را یدک می کشد و آمریکایی ها این شعار را در دل مردم زنده و برجسته کرده اند.

امام موقت اصفهان خاطرنشان کرد: دشمنی ما با آمریکا سابقه طولانی دارد و پس از انقلاب با توجه به ایده انقلاب اسلامی دشمنی ها بیشتر شد. آنها به دنبال تسخیر ملت ها هستند.

وی گفت: آمریکا در 28 کشور جهان پایگاه نظامی دارد و بزرگترین آنها در آلمان با ده هزار سرباز و 223 سفارتخانه و کنسولگری است که همگی جاسوسی علیه کشورها هستند.

بیانیه وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوعی روشنگری و تفسیر بود.

حجت الاسلام محمودی معتقد است که بیانیه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه نوعی تلاش روشنگری و شفاف سازی بود و این بیانیه باید با دقت خوانده شود و نباید از فوران خصومت غافل شد.

وی با اشاره به اینکه شیطان بزرگ همه نیروها را بسیج کرد و جنگ های مشترک انجام داد و هر چه در توان داشت به میدان آورد و اینها نشانه های ناجوانمردی آمریکاست، گفت: اگر در دنیای امروز بی خیال باشیم، ضرر خواهیم کرد.

امام جماعت موقت اصفهان خاطرنشان کرد: با گذشت زمان و مدرن شدن امکانات زندگی پیچیده تر می شود بنابراین باید کشتی خود را برای تقوا بیشتر آماده کنیم و این دنیا در آشوب است.

وی با اشاره به بی تفاوتی حضرت علی (علیه السلام) نسبت به دنیا، گفت: برخی گمان می کردند امام (علیه السلام) دنیا را به کلی رها کرده است، در حالی که امام فرمودند اگر دنیا بد بود خداوند خلق نمی کرد. همه اینها امکانات در اختیار ما است – ما آنها را ندادیم

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه باید دید وسیعی به دنیا که محل زندگی، تندرستی و نصیحت است داشت، تصریح کرد: باید شادی را در دنیا کشف کرد وگرنه در آخرت شادی نخواهی داشت. ، دنیا و آخرت را نمی توان از یکدیگر جدا کرد.

دکمه بازگشت به بالا