عمومی

آیت الله یثربی دغدغه هدایت جوانان و رفع مشکلات مردم را داشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی شامگاه جمعه در مراسم شانزدهمین سالگرد درگذشت عالم ربانی اولین نماینده ولی فقیه در منطقه و اواخر جمعه امام آیت الله کاشان. آقا مهدی ثربی گفت: انبیا و اولیا دارای ویژگی هایی هستند که ملاک و شاخصی برای نزدیک شدن انسان به امر الهی است.

وی از جمله این صفات را صبر، استقامت، ایمان و زهد ذکر کرد و گفت: از ویژگی های علما و اولیای الهی صداقت است که از ویژگی های هر انسانی است که خداوند به او عزت و کرامت می دهد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: اخلاص، مردانگی و تلاش این شهید والامقام در تکریم نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شد که خداوند پس از شهادت او را عزت و تکریم کند. تشییع پیکر این شهید پس از تشییع حضرت امام خمینی (ره) بسیار مهم و بزرگ بود.

وی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و لزوم توجه به وضعیت معیشتی افراد و خانواده های نیازمند گفت: تایید اسلام را نباید فراموش کرد و برخی از شهروندان ما گرسنه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی با اشاره به شخصیت مرحوم آیت اللهی آقا مهدی ثربی گفت: این عالم ربانی مانند ائمه انقلاب نماینده ویژه آنان در منطقه کاشان است و صداقت و لطافت این عالم ربانی برای مردم کاملا شناخته شده بود.

وی با تاکید بر اینکه مرحوم آیت الله ترابی به هدایت جوانان و رفع مشکلات مردم اهتمام داشتند، خاطرنشان کرد: این ویژگی های بارز اخلاقی این عالم بزرگوار باعث شد که پس از گذشت 16 سال همچنان مراسم ختم مرحوم ترابی با حضور گسترده مردم برگزار شود. و حضور مردم باشکوه».

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله ترابی با مردم دلسوز بودند، گفت: ایشان بودند.

دکمه بازگشت به بالا