عمومی

بیکاری جوانان ازمهمترین دلایل کاهش ازدواج درچهارمحال وبختیاری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد ربیعی در گفتگو گفتن آنلاین با بیان اینکه عوامل زیادی از جمله یافتن فردی که دوستش دارید ، وضعیت اقتصادی و ازدواج نکردن با مردان جوان است ، گفت: در شرایط فعلی ازدواج 49 چالش وجود دارد.

این استاد دانشگاه با اشاره به جستجوی کودکانی که ازدواج نکرده اند ، گفت: پیدا نکردن کسی که دوستش دارید ، وضعیت اقتصادی ، عدم اطمینان به جنس مخالف ، عاشق نشدن و احساس نیاز به جنس مخالف ، ترس از آینده ، بیکاری و مسائل شغلی و هزینه های ازدواج و درگیری نیست. با تحصیلات ، مسکن ، آزادی کم ، درآمد کم و عدم امنیت شغلی برخی از عوامل مؤثر بر جوانانی است که ازدواج نکرده اند.

این روانشناس تأکید کرد: یکی از عوامل مؤثر در تأخیر در ازدواج برای زنان بیکاری ، نداشتن شغل مناسب ، فقدان درآمد کافی ، هزینه های بالای ازدواج ، تغییرات شدید اقتصادی و نگرانی از آینده ، عدم حمایت دولت و نبود شخص مناسب است. عوامل مهم در این تصادف.

ربیع همچنین هزینه های بالای ازدواج و بیکاری ، نبود شغل مناسب ، فقدان درآمد کافی ، تحولات اساسی اقتصادی ، هزینه های بالای عروسی ، نبود مسکن ، عدم حمایت دولت ، اجاره و انتظارات بالا را مهمترین عوامل تأخیر در ازدواج برای مردان دانست.

وی افزود: افزایش مشکلات روانشناختی ، کاهش جمعیت ، پیری جمعیت ، افزایش کرامت خاص و افزایش فاصله سنی والدین و عدم درک آنها آیندهناهنجاری ها و افزایش مشکلات جنسی از دیگر مشکلات تأخیر در ازدواج است.

الروبی افزود: در طول مطالعه ، اعتقاد به لذت بردن از زندگی شخصی و عدم مسئولیت ، یکی دیگر از عوامل عدم ازدواج برای جوانان است.

دکمه بازگشت به بالا