عمومی

نیروی دریایی سپاه ۶ کلینیک حاد تنفسی راه اندازی کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، nausallar گارد اول حسین جعفری گفت: شش درمانگاه برای دستگاه تنفسی حاد در کشور ایجاد شده است و این کلینیک ها در شیراز ، بوشهر ، چالوس ، بندرعباس ، شاه مبارک و بندرلنگه ایجاد شده است.

nausallar جعفری افزود: روزانه بیش از 500 بیمار به این کلینیک ها مراجعه می کنند. درمانهای سرپایی و خدمات تزریق سرم در این کلینیکها رمزی بهبودی در کمتر از 6 ساعت انجام می شود.

فرمانده نیروی دریایی جنوب سپاه گفت: از هفته گذشته ، 40 تخت بیمارستانی ، 10 تخت مراقبت ویژه و 90 درصد از ظرفیت C-Wing برای کمک به کادر پزشکی استفاده شده است. NS نظرسنجی از صاحبان بیمارستان زمان بندرعباس به بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا اختصاص داده شده است.

nausallar پاسدار اول حسین جعفری افزود: در بندرعباس علاوه بر بیمارستان صاحب زمان (بیا دیگه) ، یک واحد بیمارستان صحرایی با ظرفیت 50 تخت در کنار بیمارستان شهید محمدی تأسیس شد که روزانه بیش از 600 بیمار را در خود جای می دهد.

وی گفت: در شهرستان بندرلنگه هفته گذشته یک بیمارستان صحرایی با 42 تخت راه اندازی شد.

nausallar وی افزود: اولین پاسداران حسین جعفری: تیم های پزشکی نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران نیز برای کمک به واکسیناسیون در جزایر و شهرها به همراه همکاران دانشگاه علوم پزشکی در برخی استان ها فعال هستند.

دکمه بازگشت به بالا