عمومی

بازار آب در کرمان راه اندازی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آقای جواد سادات نژاد عصر پنجشنبه در جمع مسئولان استان کرمان حضور یافت. تبلیغ کنندهاستان کرمان یکی از استان های پیشرو در عرصه کشاورزی است و نقش تعیین کننده ای در تولید انواع محصولات کشاورزی در کشور دارد که باید از آن برای افزایش تولید و سود استفاده کرد. کشتی استفاده شده.

وی در خصوص مشکل آب در کرمان گفت: یکی از اقداماتی که باید در استان انجام شود ایجاد بازارچه آب در استان است.

وی بر توسعه کشاورزی پیمانی در استان کرمان تاکید کرد و افزود: این روش یکی از روش های نوین است بیشتر آنها روش های کشاورزی سازگار با شرایط فعلی و مالکیت کوچک ما هستند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: این طرح به صورت آزمایشی اجرا شد و 250 هزار هکتار از مزارع گندم و 45 هزار هکتار برنج شالیزارها تحت پوشش و 2 میلیون هکتار از مزارع گندم امسال زیر پوشش قرار گرفت.

وی با تاکید بر حمایت از تولید گفت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت از معیشت کشاورز برنامه اندازه کوچک سلام تمایلی در قالب کشاورزی قراردادی وجود دارد.

وی همچنین بر استفاده بهینه از آب و تولید محصولات اقتصادی تاکید کرد و گفت: مزیت کشاورزی در کرمان بسیار پر رنگ است و باید در این راستا همکاری کرد تا بتوانیم محصولاتی را در جهت بهبود معیشت کشاورزان و رفع مشکلات تولید کنیم. مشکلات کشاورزی بگیریم

دکمه بازگشت به بالا