عمومی

اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای ایجاد زیرساخت‌ در شهرک‌های جدید گلخانه‌ای – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سید عماد شاهرخی در نهمین جلسه سازمان سرمایه گذاری کشاورزی با موضوع بررسی شهرک های گلخانه ای گفت: مساحت گلخانه های لرستان 72 هکتار است و سازمان جهاد کشاورزی لرستان متعهد شده است. احداث سالانه 20 هکتار گلخانه جدید.

وی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی کشور و لزوم استفاده بهینه از منابع موجود، اولویت وزارت جهاد کشاورزی توسعه و ایجاد شهرهای گلخانه ای است و در لرستان برای آن امکان وجود دارد. جوجو پنج شهرستان برتر از نظر مناطق گلخانه ای در ایالت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: زیربنای 12 شهرک سوبا به مساحت 431 هکتار با تولید 76 هزار و 800 تن و ایجاد فرصت شغلی برای 3360 نفر آماده تحویل به سرمایه گذاران این شهرستان است. منطقه بخش.

شاهرخ گفت: در ادامه سفر هیئت دولت به استان لرستان 100 میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرهای جدید گلخانه ای اختصاص یافته است.

مزیت های ساخت شهرک های گلخانه ای را نسبت به گلخانه های فردی مشخص می کند. Rize ایجاد یک شبکه واحد و ارائه ورودی و بازاریابی و فروش بیشتر.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تاکید کرد: جهش و پیشرفت در کار نیازمند اتحاد و همدلی همه بخش های کشاورزی است و باید از توان نمایندگان و استانداران برای رفع موانع و شناسایی سرمایه گذاران استفاده شود.

دکمه بازگشت به بالا