عمومی

لزوم ساماندهی فضای مجازی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سردار بهمن الریحانی ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در ستاد بعثه حضرت رسول اکرم (ص) .پ) وی که در کرمانشاه برگزار شد، گفت: حادثه 11 سپتامبر بهانه ای برای آمریکا و دیگر متحدانش برای ایجاد ویرانی اسلام هراسی و حمله به کشورهای اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه از تخیلات دشمنان است که می توانند به خاطر ایران نقشه های خود را در کشورهای دیگر اجرا کنند، افزود: با توجه به جایگاه انقلاب اسلامی ایران در بین مردم و حمایت مردمی از نظام و میدان. حضور انقلاب ایران همه آحاد جامعه، اقتدار نیروهای مسلح و رهبری با درایت مقام معظم رهبری هرگز نقشه های دشمنان را اجرا نمی کنند.

فرمانده لشکر حضرت اکرمپ) استان کرمانشاه گفت: راهبرد آمریکا نابودی انقلاب اسلامی با هدف جلوگیری از تبدیل شدن ایران به الگوی سایر کشورها است چرا که انقلاب اسلامی ایران با قاطعیت در مقابل تجاوزات دشمن ایستاده و تحریم‌های اقتصادی را با ایران اعمال کرده است. هدف جدایی مردم از نظام اسلامی است تا مذاکرات امتیاز بیشتری کسب کند.

الریحانی گفت: 43 سال است که راهبردهای دشمنان علیه ایران از جمله طرح خاورمیانه بزرگ، ایجاد امنیت برای اسرائیل و … شکست خورده و با روی کار آمدن دولت سیزدهم و اجرای یک تدبیر خارجی: سیاستی مبتنی بر عزت و ایستادگی در برابر تجاوزات دشمنان، عملاً دشمن هستند. من بیشتر از همیشه ناامید شده ام.

وی ادامه داد: تحولات بین بین المللی مانند عضویت ایران در پیمان اقتصادی شانگهای، روابط پایدار با کشورهایی مانند چین و روسیه که فرصت‌های اقتصادی زیادی را برای این کشور فراهم می‌کند، خشم آمریکا را بیشتر کرده و با ایجاد ناامنی و انزوا سعی در کند کردن پیشرفت ایران دارد. ایران.

فرمانده لشکر حضرت اکرمپ) استان کرمانشاه گفت: اغتشاشات اخیر نیز با هدف ایجاد ناامنی شکل گرفت و با بسیج نیروهای رسانه ای و ماهواره ای خود هجمه قدرتمندی به کشور ایجاد کردند اما رهبری فرمودند اغتشاشات نباید شما را از کار اصلی باز دارد. که کار و اشتغال و معیشت مردم است.

ریحانی افزود: بعد اغتشاشات اخیر کسبه و بازاریان خسارات زیادی به بار آورد و شهدای زیادی به انقلاب اسلامی تقدیم کرد و بسیاری از مردم به دلیل ایجاد فضای ناامنی و همچنین بی احترامی به مقدسات و پرچم کشور که نماد و نماد کشور است با مشکل مواجه شدند. هویت مردم

وی گفت: رویه هایی که در دانشگاه ها انجام شد با هدف تعطیلی و حضور حداکثری دانشجویان بود، اما در اوج اعتراض ها بالغ بر 150 دانشجو در دانشگاه الرازی کرمانشاه و طرح 2030 حضور داشتند. یکی از اقدامات دشمن فرهنگی دانشجویان بود.

فرمانده لشکر حضرت اکرمپ) وی با اشاره به فضای آشفته فضای مجازی کشور گفت: در کشورهای اروپایی و غربی که خواستار آزادی بیان هستند، برای انتشار اخبار کذب جریمه در نظر گرفته می شود و متاسفانه در مورد کرونا آسیب این شبکه های مجازی بیشتر شده است. نسبت به گذشته

الریحانی تصریح کرد: دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی هرگز پایان نخواهد یافت و الگویی برای برنامه ریزی برای ناامنی در کشور است که پس از درگذشت خانم مهسا امینی توانست با استفاده از فضای مجازی طرح خود را اجرایی کند. که با هوشیاری مردم به شکست ختم شد.

وی گفت: دشمنان به دنبال آسیب رساندن به اعتقادات دینی مردم هستند و در راهپیمایی ضدانقلاب در برلین نقض مرزهای اخلاقی مشاهده شد.

فرمانده لشکر حضرت اکرمپ) وی گفت: رسانه ها باید با اطلاع رسانی و اقناع مردم به تبیین وقایع بپردازند و با اطلاع رسانی به اقشار مختلف زمینه را برای شکست نقشه های دشمن فراهم کنند و متوجه شدیم که در راهپیمایی 13 سیلی به مردم زد. دشمن با حضور پرشور خود قوی بود و این راهپیمایی نسبت به سالهای قبل شگفت انگیزتر بود.

دکمه بازگشت به بالا