عمومی

وضعیت کولبری در کرمانشاه براساس برنامه ساماندهی می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد الطیب الصحراوی ظهر چهارشنبه در این نشست حضور دارد. معلم ترک مولا القدری و امام جمعه بافه، روحانیون و ائمه جمعه مناطق مختلف این شهرستان با اشاره به وحدت و انسجام کم نظیر برادران اهل سنت و شیعه، بر تقویت این همدلی و نقش آفرینی در رفع توطئه های مردم تاکید کردند. دشمنان ایران اسلامی.

وی افزود: سال ها با دیدگاه ها و شخصیت حج معلم با القدری آشنا هستم و حضور مستمر او در عرصه های مختلف و مواضع محکم و استقامت او در راه حق همیشه برایم جذاب بوده است.

استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس آموزه های دینی علاوه بر تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب، معتقد به حفظ و تقویت وحدت بین مسلمانان هستیم و موظفیم در مسیر و خطی که مرجعیت منطقه در این زمینه برای ما تعیین کرده است حرکت کنیم.

صحرایی گفت: دشمنان ایران اسلامی تا ابد در دشمنی، دشمنی و لجاجت باقی خواهند ماند و در این شرایط همه موظفیم در مقابل این دشمنان برادر و متحد باشیم.

و ادامه داد: برادران اهل سنت با شیعیان اهل بیت قرابت و قرابت زیادی دارند.آ) آنها اهل بیت پیامبر هستند و در استان کرمانشاه این موضوع برای ما بسیار مبارک و عزیز است.

و استاندار کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب 12 سال پیش شعارهای سال را در حوزه اقتصادی رقم زدند و این تاکید همیشگی یعنی اینکه اگر دشمن بخواهد به ما حمله کند یکی از این گلوگاه ها اقتصاد کشور است. .

صحرایی گفت: استان کرمانشاه مملو از فرصت ها و سرمایه های آشکار و پنهان است اما متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم از این اعتبارات در راستای بهبود اقتصاد و اشتغال در این استان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان پاوه مملو از فرصت ها و توانمندی های عالی است، افزود: زیبایی های طبیعی پاوه ثروت عظیمی از منطقه است که همه مردم ایران می توانند از آن بهره مند شوند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: همسایگی با کشور عراق فرصت بسیار خوبی است که می توانیم از آن استفاده کنیم. گرفتن به نحو شایسته می توان ثروت، رفاه و اشتغال بیشتری را برای شهرستان و به ویژه شهرستان پاوی فراهم کرد.

مشکلات محدودیت بیابان کولپاران و آن را در اولویت کار مدیریت ارشد استان دانست و گفت: تمامی شهروندان این استان از جمله کولپاران آنها برای ما عزیز هستند و باید با همه مانند یک برادر و یک شهروند رفتار کرد.

و ادامه داد: با توجه به بررسی ها و بررسی های انجام شده که قبلاً طرح اولیه ای را برای رفع مشکلات انجام داده ایم کلبری آمادگی پیگیری جدی اجرای آن را داشته ایم و با کمک و حمایت همه دلسوزان شاهد بهبود شرایط در این زمینه خواهیم بود.

دکمه بازگشت به بالا