عمومی

ترافیک روان در کرمانشاه در جریان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فضل الله شیری امروز در مصاحبه با خبرنگار “آنلاین” گفت: “زنان به عنوان دستیار فرهنگ ترافیک ، شریک پلیس در پیشگیری از تصادفات و ترویج فرهنگ رانندگی هستند.”

وی در مورد وضعیت ترافیک در خطوط شهری امروز شنبه و ازدحام وسایل نقلیه در برخی از خطوط کرمانشاه افزود: در امتداد خیابان الماساوار ، المهدیه و خیابان الکهساری ، تراکم ترافیک زیاد است و در برخی از بخشها محدود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در میدان آیت الله کاشانی ترافیک نیمه متراکم و در منطقه خیابان شریعتی به ویژه در حوالی تقاطع یگما تا میدان غدیر ترافیک سنگین است.

شری افزود: از میدان آیت الله جلیلی تا تقاطع آیت الله جلیلی ، جاده از جنوب به شمال و در امتداد خیابان کارکار ، جاده از غرب به شرق و بخشی از خیابان آشر است ، ترافیک به صورت تراکم مشاهده می شود.

وی درباره قطعه خیابان شهید بهشتی گفت: ترافیک در این جاده از ورزشگاه و جاده شمال به جنوب به سه راهی بسیج و در چهارراه 17 شهرفر به سمت میدان آزادی و ضلع شمالی میدان آزادی آغاز شد. میزان ترافیک زیاد است.

شری با اشاره به حجم زیاد ترافیک در خیابان خیابان شاهد آمگادیان در حوالی میدان بار ، خاطرنشان کرد: سایر مناطق شهر برای ترافیک مشکل خاصی ندارند و از ترافیک روان برخوردار هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با توجه به اینکه طبق مصوبه های سازمان مبارزه با فساد اداری کرونا تا زمانی که شهر نارنجی نشود محدودیت های ترافیکی ادامه خواهد داشت و افزود: این خانه شهرهای مذکور به سایر مناطق است شهرها در شهر. این تحریم

وی گفت: علاوه بر محدودیت های ذکر شده ، از ساعت 22 تا 2 بامداد ممنوعیت تردد در شب در سراسر استان کرمانشاه اعمال می شود.

دکمه بازگشت به بالا