عمومی

2500 کارگر کرونا در کرمانشاه بیکار هستند – خبرگزاری آنلاین اخبار ایران و جهان

به گفته خبرنگار آنلاین ، مسعود شریفی در شورای مسکن استان کرمانشاه این پروژه عملیاتی را یک پروژه بزرگ ملی خواند و گفت: “براساس این موضوع ، این کار فقط برای جاده ها و توسعه شهری و کمک به همه آژانس ها امکان پذیر نخواهد بود.” او می پرسد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: یکی از مهمترین مشکلات استان کرمانشاه تأمین زمین است که ما با مشاوره و نظارت لازم با استاندار توانستیم به این شهر اضافه کنیم.

وی درباره وضعیت فعلی پس از شیوع ویروس صحبت کرد کرونا حدود 25000 کارگر ساختمانی شغل خود را از دست دادند منوی گفت: اگر دستگاه های مسئول در این پروژه کمکی نکنند ، این تعداد کافی نخواهد بود.

شریفی در ادامه گزارشی از برنامه اقدام ملی ارائه داد و اظهار داشت: تعداد واحدهایی که در صندوق مسکن در کشورهای دولتی و راهها قابل ساخت است 10386 واحد است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد واحدهایی که قادر به ایجاد تعاونی هستند ، صندوق شهدا ، واحدهای نیمه تولیدی و 2 مورد در کشورهای غیر دولتی 4266 واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: درمجموع تعداد واحدهایی که می توان در برنامه اقدام ملی احداث کرد 14 هزار و 652 واحد است که در صورت پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات می توان در دو سال آینده به بهره برداری رسید.

در مورد مسکن آنلاین در استان کرمانشاه ، وی گفت: “در شهرهایی با بیش از 25000 نفر جمعیت ، 46.028 واحد با 95 درصد پیشرفت داریم.”

شریفی اظهار داشت: تاکنون 39093 واحد از این تعداد افتتاح و به بهره برداری رسیده است من.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 9164 واحد باقیمانده ، 3625 واحد پروژه هایی بدون متقاضی و پروژه هایی با پیشرفت زیر 30 درصد هستند.

شریفی تصریح کرد: از 2607 واحد باقیمانده در قالب یک تفاهم نامه و اجاره نامه 99 ساله و همچنین واحدهای 2004 در قالب خودخواهی در سال 1999 به مرحله کار و افتتاحیه خواهم رسید

وی با بیان اینکه اگر مشکل مسکن آنلاین به صورت حرفه‌ای فهمیده نشود ، این پروژه تکمیل و مشخص نخواهد شد: از سال 1996 ما توانستیم 5 491 واحد مسکن آنلاین را که دارای مشکلاتی بودیم ، اختصاص دهیم.

دکمه بازگشت به بالا