عمومی

اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو» در سینماهای کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد جواد کنگوری وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: یک سینمای متحرک متحرک.لوپتواز فردا چهارشنبه 20 آبان 1401 در سینماهای آزادی و بیستون کرمانشاه اکران می شود.

وی افزود: این انیمیشنی است که داستان آن حول محور کارگاه بازی های خلاقانه می چرخد لوپتو به تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری محصول مرکز انیمیشن سوریه در حوزه هنری کشور است.

مدیرکل امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه بیان کرد: لوپتو این انیمیشن موزیکال شاد و هیجان انگیز است که توسط هنرمندان کرمانی به صورت سه بعدی در استودیو ترنسندنت تولید شده است.

کنگوری وی با اشاره به جوایز فراوان این انیمیشن ها در جشنواره های مختلف کودک و نوجوان، بیان کرد: با توجه به همزمانی اکران این انیمیشن های فوق العاده با فصل مدرسه، انتظار داریم در سینماهای استانداری با استقبال خوبی مواجه شود.

وی تاکید کرد: پروژه ها و برنامه های جانبی مختلفی را برای خانواده های استان کرمانشاه در نظر داریم که علاوه بر نمایش این انیمیشن ها در روزهای آینده اعلام می شود.

مدیرکل امور سینمایی استان کرمانشاه در خصوص پخش این انیمیشن از طریق موبایل گفت: امکان جابجایی این فیلم در شهرستان های استان نیز وجود دارد و بنا به درخواست مردم این امکان فراهم است تا کودکان بتوانند به آی تی. و شهروندانی که سینما ندارند می توانند این کارتون را تماشا کنند، محروم نباشند.

کنگوری وی گفت: خانواده های علاقه مند می توانند به سایت گیشه7 به نشانی www.gisheh7.ir مراجعه و بلیت خود را تهیه کنند.

دکمه بازگشت به بالا