عمومی

زنگ اراک نواخته شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، زنگ اراک صبح پنجشنبه در اولین روز از هفته فرهنگی اراک و همزمان با یاد میرزا محمدتقی خان فرهانی معروف به امیرکبیر در مدرسه سیمسیمی نواخته شد. شهر

شهردار اراک در این مراسم با بیان اینکه شورای پنجم این روز را به نام اراک نامگذاری کرد و هر ساله در این ایام هفته فرهنگی اراک برگزار می شود، گفت: علاقه به برنامه های فرهنگی نقش موثری در ترویج فرهنگ اراک دارد. .

علی رضا کریمی با بیان اینکه توسعه هماهنگ و متوازن در شهر اراک یکی از خواسته های مردم است، ادامه داد: توجه به خواسته های مردم باعث افزایش رضایت عمومی می شود.

ضرورت شناخت یک شاهزاده بزرگ در جامعه

رئیس شورای اسلامی شهر اراک همچنین به ضرورت معرفی شخصیت شاهزاده کبیر در جامعه به منظور هویت سازی بیشتر اشاره کرد و ادامه داد: شاهزاده کبیر الگوی مردی بود که با استعمار مبارزه کرد و همه باید از او پیروی کنند. این شخصیت بزرگ

توافق چشم قضات وی به ویژه به برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت هفته فرهنگی اراک اشاره کرد و افزود: افتتاح پارک زورخانه اراک، اولین پارک تخصصی شطرنج شهرک صنعتی و افتتاح زمین چمن مصنوعی بخشی از برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است. این هفته.

بیست و هشتمین آنلاین سالروز آغاز صدارت شاهزاده کبیر بر اساس مصوبه وزارت کشور به نام روز اراک نامگذاری شد.

دکمه بازگشت به بالا