عمومی

چادرملو و ماشین سازی اراک تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه امضا کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در پی همکاری های دوجانبه و چند جانبه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با شرکت های علمی ، پژوهشی ، دانش بنیان و مبتکر به منظور دستیابی به فناوری های جدید در عملیات معدن و صنایع فولاد ، تفاهم نامه همکاری چادرملو و ماشین سازی اراک منعقد شد صبح با هدف استفاده از فن آوری های جدید و ساخت ماشین آلات صنعتی با افزایش کارایی.

ناصر تقی زاده ، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت چادملو با اشاره به آمادگی چادملو برای سرمایه گذاری های توسعه در صنعت و معدن در کشور ، اظهار داشت: چادملو پروژه های صنعتی زیادی در دست اجرا دارد و ما علاقه زیادی به اجرای این پروژه ها داریم. از قابلیت های فناوری و ماشین آلات خانگی استفاده کنید.

وی افزود: “بر این اساس اقدامات عملی بسیاری از جمله تأسیس مرکز نوآوری ، تحقیق و توسعه چادمیلو در دانشگاه امیر کبیر و انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت ماشین سازی اراک برای همکاری مشترک در زمینه تولید و تولید تجهیزات و ماشین آلات. “صنعتی.

مدیرعامل چادرملو ابراز امیدواری کرد که این همکاری مشترک تحول بزرگی در زمینه دستیابی به فن آوری های جدید در ساخت ماشین آلات داخلی با هدف افزایش بهره وری ، کاهش مصرف انرژی و از همه مهمتر قطع وابستگی به خارج از کشور ایجاد کند.

تقی زاده با اعلام خبر اجرای 190 هزار میلیارد ریال از عملیات عملیاتی پروژه های برنامه ریزی شده چادملو ، تأكید كرد: برای برداشتن گامی در جهت توسعه همه جانبه صنعتی ، باید خطرات زیادی را تهدید کرد ، در غیر این صورت تعقیب دلیل بازدارنده در آن مسیر.

جعفر صفری ، مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک ، ضمن قدردانی از شجاعت مدیرعامل چادرملو برای ایجاد تغییر در ایجاد روابط بین تولیدکنندگان ، صنعتگران و مراکز علمی ، ابراز امیدواری کرد که این همکاری مشترک منجر به تغییر عمده ای در معدن و متالورژی شود ، اثرات مثبت به زودی به عنوان یک اقدام توسعه ملی دیده می شود.

در پایان این مراسم ، اسناد تفاهم نامه همکاری توسط مدیران اجرایی و دو عضو هیئت مدیره شرکت ها امضا شد.

دکمه بازگشت به بالا