عمومی

تفاهم‌نامه همکاری بین ۴ دستگاه اجرایی برای رونق گردشگری امضا شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدرضا سهیلی ظهر امروز شنبه در جلسه انعقاد تفاهم نامه چهار دستگاه اجرایی استان کرمانشاه به منظور تقویت همکاری ها برای توسعه گردشگری که با حضور مدیران کل استان برگزار شد. تحصیلات. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و مدیرکل سازمان حمل و نقل و مسافر استان کرمانشاه در مجموعه تاریخی طاق بوستان با توجه به پتانسیل بالای حوزه گردشگری کرمانشاه گفت: استانداری، تفاهم نامه ای بین چهار نهاد به منظور تقویت و پیشرفت امضا شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید با محیط گردشگری استان کرمانشاه بیشتر آشنا شوند، تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه تورهای گردشگری برای دانش آموزان به منظور آشنایی با حوزه گردشگری، صنعت و صنایع دستی برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با فراهم آوردن شرایط بازدید رایگان از اماکن تاریخی برای دانش آموزان کرمانشاهی و همچنین بازدید از واحدهای صنعتی . ضمناً سازمان حمل و نقل مسافر نیز وظیفه هماهنگی و جابجایی دانش آموزان را بر عهده خواهد داشت تا در جهت آشنایی دانش آموزان گام های موثری برداشته شود.

سهیلی با ابراز امیدواری از اجرای تورهای گردشگری و بازدیدهای صنعتی برای دانش آموزان، هدف اولیه از تفاهم نامه بین چهار دستگاه اجرایی را آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایرانی و اسلامی دانست که با سازماندهی و سازماندهی موجب افزایش شکوفایی و پیشرفت می شود. پیاده سازی. تورهای استان کرمانشاه در آینده به گردشگری و صنعت امیدوار هستند.

وی گفت: به دلیل عدم آگاهی دانشجویان از فرهنگ و تمدن های ایرانی و اسلامی و همچنین عدم آگاهی آنان از واحدهای صنعتی، الزاماتی در زمینه تعریف وجود داشت که باید با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد. تاکنون در این دو حوزه اقدامات موثری به طور جدی انجام نشده است.

دکمه بازگشت به بالا