عمومی

مشارکت بالای مردم اراک در طرح پایش محیط زیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سعید بیاتیان ، در مصاحبه با خبرنگار آنلاین ، آماده بودن را نشان می دهد در حال بودن است در روز طبیعت ، نیروهای شهرداری اراک گفتند: طبق تصمیم ریاست جمهوری کرونا برای تعطیلی پارک ها و باغ ها ، اکثر مردم خارج از محدوده شهر این روز را در طبیعت می گذرانند ، بنابراین شهرداری اراک آلودگی های زیست محیطی و طبیعی را کاهش داده است. در قالب طرح “تماشای طبیعت” ، سه کیوسک در سه منطقه از شهر برای تحویل کیسه های زباله رایگان وجود دارد.

وی ادامه داد: در طرح دیده بان طبیعت مردم آراچی در پایان روز سیزدهم از فروردین کیسه های زباله خود را به این دکه ها تحویل می دهند و بر اساس کدی که به آنها داده شده در قرعه کشی شرکت می کنند.

شهردار اراک گفت: طرح رصد طبیعت اولین سال توسط شهرداری اراک است همینطور سرپرست جامع گ ر ی سازمان مدیریت پسماند در شهرداری اراک به پایان رسید و خوشبختانه امروز این پروژه با استقبال خوب شهروندان اراک روبرو شد و زباله های بزرگ در این غرفه ها جمع آوری شد. بیا بود.

پیاتیان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین آلودگی ها هر ساله در روز طبیعت آزاد سازی فضای سبز در خیابان ها ، خطوط ، جاده ها و غیره است خاطرنشان کرد: شهرداری اراک سه کیوسک را در سه منطقه از شهر در نظر گرفته است تا فضای سبز را به حوزه. شهروندان از دیدن شما … مناظر شهری با حداقل آلودگی.

وی با اشاره به خطرات ناشی از رهاسازی ماهی قرمز در آبهای آزاد طبیعت ، گفت: “اگرچه آنها جمعی هستند.” بیا ماهی قرمز منافع اقتصادی برای شهرداری ندارد ، اما به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست و جلوگیری از تلف شدن ماهی در آن تصرف او سلام پارکهایی که می توان آب آنها را خشک و خشک کرد ، دو مکان واقع در پارک مالات و پارک شهر اراک برای رهاسازی این نوع ماهی است و از شهروندان می خواهیم ماهی قرمز خود را در این دو مکان رها کنند.

ببین شهردار در پایان گفت: صرف نظر از تمایل در حال بودن است نیروهای خدماتی در آتش نشانی شهرداری اراک همینطور آماده 24 ساعته در حال بودن است خوشبختانه امروز کمترین گزارش از دیدن مردم در پارک ها و باغ های شهرداری داریم.

دکمه بازگشت به بالا