عمومی

برگزاری جلسه ستاد کرونای پلدختر در غیاب رسانه‌ها! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، جلسه ستاد کرونا y امروز سه شنبه شهر بولدختر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مسئولان شهر بولدختر و بدون حضور رسانه ها و خبرگزاری ها برگزار شد.

طبق اعلام وزارت بهداشت ، وضعیت شهر بولدختر از نظر شیوع بیماری عروق کرونا قلب قرمز است و در چنین شرایطی باید برای آگاهی و هشدار به مردم برای مقابله با شیوع بیشتر این بیماری در کشور. شهر ضروری به نظر می رسد.

در غیاب متخصصان رسانه ای جلسه ای در مقر کرونا بولدختر برگزار شد!

آنچه مهم به نظر می رسد اطلاع رسانی مصوبات این جلسه به رسانه ها با توجه به شرایط قرمز شهر در بین مردم است ، موضوعی که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از آن غفلت کردند.

روابط عمومی عبدالرضا شهبازی از دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این زمینه گفتن لامار گفت: “ما از خبرنگاران دعوت نکردیم که به دلیل قرمزی در کرونا جلسه شرکت کنند.”

وی اظهار داشت: به دلیل وضعیت قرمز شهر این جلسه علنی نبوده و فقط با حضور نماینده مردم بلدختر در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، فرماندار و رئیس دانشگاه لرستان برگزار شد. علوم پزشکی. از طریق کانال تلگرامی دانشگاه علوم پزشکی.

این بیانیه در حالی بود که در عکس ها و فیلم های منتشر شده در کانال تلگرامی دانشگاه علوم پزشکی آمده است که این جلسه با حضور بسیاری از مردم و مسئولان برگزار شده است و به نظر می رسد رسانه ها علی رغم نقش فعالشان در رسانه ها. مردم ، آنها نباید در جلسه شرکت کنند.

دکمه بازگشت به بالا