عمومی

نقاط ایمن برای اسکان اضطراری در کنگان جانمایی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سیدعلی پاکنژاد عصر یکشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل در این شهر ضمن تبریک تبریک روز تبلیغات و روز اطلاعات دینی و روز اتحادیه ها اظهار داشت: زنجیره انتقال ویروس کرونا از همکاری است.

وی وظیفه پدافند غیرعامل را حفاظت از زیرساخت ها عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل نوعی سرمایه گذاری برای جلوگیری از صدمات است.

فرماندار کنگان به تمرینات مردم محور در زمینه پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: رسانه ها ، گزارش گیری و ایجاد مقدمات لازم برای جلوگیری و مقابله با آسیب ها و خطرات از اصلی ترین کارهای پدافند غیرعامل در سطح شهر هستند.

باکینگهام یک فرهنگ عمومی و اعتقاد را در اطراف ایجاد می کند استخدام وی با تأکید بر ضرورت اصول منفی دفاعی گفت: استخدام همه ملاحظات منفی دفاعی از مسئولان و مردم در همه زمینه های خدماتی و مهندسی عمران انتظار می رود.

فرماندار کنگان ضمن تأکید بر تهیه نقشه شهری و شناسایی مکانهای امن برای اسکان اضطراری ، گفت: حمایت از جان و مال مردم ، زیرساختها و منابع اقتصادی شهر یکی از اهداف اصول پدافند غیرعامل است.

وی خواستار برگزاری کارگاه های آموزشی در مدارس شد تا دانش آموزان را از اصول پدافند غیرعامل و ایجاد یک ایستگاه بهداشتی (تهدید) آگاه کند. تروریسم زیست شناختیبا موضوع دفاع منفی شد.

دکمه بازگشت به بالا